Przetargi.pl
Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT.3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie trzech boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Gminy Suszec, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) Zadanie 1: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej w Rudziczce. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nawierzchni poliuretanowej na istniejącej na boisku nawierzchni asfaltowej o wymiarach 10x20m. Ponadto, na terenie boiska, wyznaczonym w dokumentacji projektowej, należy zamontować słupki do siatkówki oraz słupy z koszami do koszykówki zakupione przez wykonawcę. b) Zadanie 2: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej w Kobielicach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nawierzchni poliuretanowej na istniejącej na boisku nawierzchni asfaltowej o wymiarach 15x25,3m. Ponadto, na terenie boiska, wyznaczonym w dokumentacji projektowej, należy zamontować słupki do siatkówki oraz bramki piłkarskie z koszami do koszykówki zakupione przez wykonawcę. c) Zadanie 3: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej w Radostowicach. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nawierzchni poliuretanowej na istniejącej na boisku nawierzchni asfaltowej o wymiarach 15x29m. Przed wykonaniem nawierzchni poliuretanowej, wykonawca jest zobowiązany do naprawy uszkodzonej przez korzeń drzewa części nawierzchni asfaltowej. Ponadto, na terenie boiska, wyznaczonym w dokumentacji projektowej, należy zamontować słupki do siatkówki oraz bramki piłkarskie z koszami do koszykówki zakupione przez wykonawcę. 3.3 Na każde zadanie wymienione w pkt 3.2 SIWZ, realizowane w ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający podpisze z WYKONAWCĄ odrębną umowę. W związku z tym: - odbiór robót będzie dokonywany protokolarnie, odrębnie dla każdego zakresu robót określonego odpowiednio wg zał. 1.A (zad.1); 1.B (zad. 2); 1.C (zad. 3), - za każdy wykonany i odebrany zakres prac, wskazany odpowiednio w zał. 1.A (zad. 1), 1.B (zad. 2) i 1.C (zad. 3), wykonawca wystawi odrębną fakturę, zgodnie z postanowieniami określonymi w zał. 2 do SIWZ. 3.4 WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA BOISK: - technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo na podbudowie przepuszczalnej, elastycznej typu ET o grubości min. 20 mm. - dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, - górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM, z lepiszczem PU, grubości min. 7 mm, - linie nanoszone na warstwę gotową, - kolorystyka wg projektu wykonawczego, - podstawowe parametry eksploatacyjne nawierzchni: twardość nawierzchni 55 plus/minus 5 Sh A, wytrzymałość na rozrywanie większe lub równe 0,8 Mpa, wydłużenie przy zerwaniu większe lub równe 65%, wytrzymałość na rozdzieranie większa lub równa 100 N, nasiąkliwość wodą mniejsza lub równa 4 %, przyczepność do podkładu większa lub równa 0,5 Mpa 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A (zad. 1) do SIWZ, b) formularz przedmiaru robót - zał. 1.B (zad. 2) do SIWZ, c) formularz przedmiaru robót - zał. 1.C (zad. 3) do SIWZ, d) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9.1 (zad.1), e) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9.2 (zad.2), f) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 9.3 (zad. 3), i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 10.1 (zad.1), h) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 10.2 (zad.2), i) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 10.3 (zad.3). 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45236110-4 Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych Uwaga: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach