Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w zakresie branży ogólnobudowlanej

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 03-535 Warszawa, ul. Gościeradowska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6799959, 6794176 , fax. 22 679 99 59
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5
    ul. Gościeradowska 5 5
    03-535 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6799959, 6794176, fax. 22 679 99 59
    REGON: 01645180700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w zakresie branży ogólnobudowlanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest -Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej, określony w zał. nr 1 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 100 000,00 zł. do dnia 12.01.2010 r. 2. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn.zm. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż związania ofertą. 3. Zasady wnoszenia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto nr: 97 1030 1508 0000 0005 5087 0053 przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, przy czym za datę wniesienia wadium uznaje się dzień jego wpływu na konto Zamawiającego. 12)na przelewie należy dopisać : Wadium - przetarg Wykonanie robót remontowych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w zakresie branży ogólnobudowlanej Kopię przelewu należy dołączyć do oferty w załączniku nr 15 3) wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze (gwarancje ubezpieczeniowe, bankowe) winno być wystawione na Zamawiającego i ich oryginały załączone do oferty. Oferta bez załączonego dowodu wniesienia wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Zwrot wadium nastąpi na wniosek Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. Prawo zamówień publicznych, 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają doświadczenie w realizacji usług tożsamych z przedmiotem zamówienia z ostatnich 3 lat tj. 2006 , 2007 i 2008 lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)posiadają ważną polisę o.c. lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł oraz wykażą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez przychody min. 2 000 000,00 zł w skali 1-go roku , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków o których mowa w pkt.1 na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, zgodnie z zapisami części IX pkt.1. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (zgodna w treści z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami 1,1a,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,13,14,15, w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 1 do formularza oferty), oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji, do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - (załącznik Nr 1a do formularza oferty), 2)podpisany wykaz nieruchomości (załącznik nr 2 do oferty) 3)kopia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopia uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do oferty) 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 4 do formularza oferty), 5) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - (załącznik Nr 5 do formularza oferty), 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 6 do formularza oferty), 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006 - 2008) usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane z należytą starannością - opinie (załącznik Nr 7 do formularza oferty), 8) podpisany wykaz pracowników (załącznik nr 8 do formularza oferty) 9) aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument na kwotę min. 1 000 000 zł potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia O.C. w zakresie prowadzonej działalności - (załącznik Nr 10 do formularza oferty), 10)oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty/przychody, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - (załącznik Nr 11 do formularza oferty), 11) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych - (załącznik Nr 12 do formularza oferty) 12) podpisany wzór umowy na ostatniej stronie jak oferta przez Wykonawcę - (załącznik Nr 13 do formularza oferty), 13) podpisany opis przedmiotu zamówienia - (załącznik Nr 14 do formularza oferty), 14) dowód wniesienia wadium - (załącznik Nr 15 do formularza oferty), 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) - do oferty winny być dołączone: a) umowa przewidująca sposób współdziałania konsorcjantów, zakres prac przewidziany do wykonywania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności, ze wskazaniem lidera konsorcjum. Umowa powinna zawierać co najmniej : - określenie celu gospodarczego, - przyjęcie przez wszystkich konsorcjantów odpowiedzialności solidarnej, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum - nie krótszy niż okres realizacji zamówienia, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum do czasu wykonania zamówienia , - zakaz zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego, - upoważnienie dla lidera do: - reprezentowania konsorcjum na zewnątrz i wobec Zamawiającego, - zaciągania w imieniu konsorcjum zobowiązań finansowych do wysokości kwoty obejmującej pełne koszty realizacji zamówienia wraz z ewentualnymi karami umownymi wynikającymi z umowy z Zamawiającym, - złożenia oferty wspólnej, - prowadzenia korespondencji i podejmowania zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne, - zawarcia umowy z Zamawiającym. b) dokumenty określone w pkt. 1 zał. nr: 1, 1a, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, dla każdego z uczestników osobno, c) dokumenty potwierdzające łączne spełnienie przez podmioty składające ofertę wspólną wszystkich warunków o których mowa w pkt 1 zał. nr : 2, 7, 8, 13, 14, 15. 3.1. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez : - osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy, lub - osobę ujawnioną we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub - osobę stosownie upoważnioną, 3.2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr. 87, poz 605) 5.Dokumenty ofertowe winny być wypełnione przez oferenta ściśle według postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich samodzielnie zmian pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgntargowek.bip.um.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach