Przetargi.pl
Wyrównanie powierzchni likwidujące różnice poziomów na ciągach komunikacyjnych. Remont wejścia głównego do szkoły - adaptacja schodów - w budynku zespołu szkół RCKU, Chyliczkowska 20 w Piasecznie

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyrównanie powierzchni likwidujące różnice poziomów na ciągach komunikacyjnych. Remont wejścia głównego do szkoły - adaptacja schodów - w budynku zespołu szkół RCKU, Chyliczkowska 20 w Piasecznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania remontowego: Wyrównanie powierzchni likwidujące różnice poziomów na ciągach komunikacyjnych. Remont wejścia głównego do szkoły -adaptacja schodów- umożliwiający samodzielne poruszanie się osobom niepełnosprawnym oraz dostosowanie otworów drzwiowych dla osób niepełnosprawnych i oporęczowanie ciągów komunikacyjnych, przeprowadzenie remontu łazienek i sanitariatu dziewcząt chłopców w celu przystosowania dla osób niepełnosprawnych - wykonanie posadzki antypoślizgowej, likwidacja progów, montaż poręczy i uchwytów, w budynku zespołu szkół RCKU, Chyliczkowska 20, w Piasecznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 900 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwa podobne zamówienia, to jest dokumentacje projektowo-wykonawczą na budowę lub przebudowę obiektów o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m? każdy, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia projektowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz są członkami właściwego oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy, 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta wykonawcy złożona na formularzu ofertowym (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) zawierająca cenę ryczałtową brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia 2.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy (wzór - zał. nr 3), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.dowód wniesienia wadium, 5.wykaz osób i podmiotów, które będą realizować zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień projektowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert lub pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (posiadających uprawnienia i zaświadczenia o których mowa powyżej), 6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia to jest dokumentacje projektowo-wykonawczą na budowę lub przebudowę obiektów o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m? każdy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że projekty te zostały wykonane należycie. 7.parafowany druk projektu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach