Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych instalacji sanitarnych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 03-535 Warszawa, ul. Gościeradowska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6799959, 6794176 , fax. 22 679 99 59
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Gościeradowskiej 5
    ul. Gościeradowska 5 5
    03-535 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6799959, 6794176, fax. 22 679 99 59
    REGON: 01645180700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych instalacji sanitarnych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Wykonanie robót remontowych instalacji sanitarnych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5 określony w zał. nr 11 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 28000, 00 zł. do dnia 12.01.2010 r. 2. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż związania ofertą . 3. Zasady wnoszenia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: 97 10301508 0000 00055087 0053 przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, przy czym za datę wniesienia wadium uznaje się dzień jego wpływu na konto Zamawiającego. 2)na przelewie należy dopisać : Wadium - przetarg Wykonanie robót remontowych instalacji sanitarnych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5, Kopię przelewu należy dołączyć do oferty w załączniku nr 14 3) wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze (gwarancje ubezpieczeniowe, bankowe) winno być wystawione na Zamawiającego i ich oryginały załączone do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków o których mowa w pkt.1 na podstawie oświadczeń złożonych wraz z ofertą o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, zgodnie z zapisami części IX 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (zgodna w treści z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikami od nr 1 do nr 14 w tym: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 1 do formularza oferty), oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji, do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - (załącznik Nr 1a do formularza oferty), 2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - (załącznik Nr 2 do formularza oferty), 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy oraz aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu - (załącznik Nr 3 do formularza oferty), 4)wykaz wykonanych robót sanitarnych tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat ( 2006 , 2007 i 2008 r.) przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich ilości, wartości, dat wykonania i zamawiających oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane z należytą starannością - opinie (załącznik Nr 4 do formularza oferty), 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: - samochód dostawczy - mierniki do badania szczelności instalacji gazowej. (załącznik Nr 5 do formularza oferty), 5a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie , o którym mowa w załączniku nr 5 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 6) wykazu osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: - ich kwalifikacji zawodowych, - doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - zakresu wykonywanych przez nich czynności - kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: -kopie uprawnień kierownika robót : -uprawnienia budowlane + dozoru, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - kopie uprawnień pracowników (w zakresie eksploatacji instalacji gazowych) (załącznik Nr 6 do formularza oferty), 6a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa (zał. Nr 6) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument na kwotę min. 1000000 zł potwierdzającą posiadanie ubezpieczenia O.C. w zakresie prowadzonej działalności - (załącznik Nr 7 do formularza oferty), 8)oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty/przychody, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych (2006 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - (załącznik Nr 8 do formularza oferty), 9) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych - (załącznik Nr 9 do formularza oferty) 10) podpisany wzór umowy na ostatniej stronie jak oferta przez Wykonawcę - (załącznik Nr 10 do formularza oferty), 11) podpisany opis przedmiotu zamówienia - (załącznik Nr 11 do formularza oferty), 12) wykaz nieruchomości (załącznik Nr 12 do formularza oferty), 13) dowód wniesienia wadium - (załącznik Nr 14 do formularza oferty), 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Jeżeli oferta wykonawców , o których mowa w ust. 1 została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.1. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez : - osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy, lub - osobę ujawnioną we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, lub - osobę stosownie upoważnioną, 3.2. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1. muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenia i dokumenty, celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z uwzględnieniem zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r ( z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.Nr.87 poz. 605 i Dz. U. Nr 188, poz. 1155) 5.Dokumenty ofertowe winny być wypełnione przez oferenta ściśle według postanowień zawartych w dokumentach przetargowych bez dokonywania w nich samodzielnie zmian pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena interwencji pogotowia sanitarnego bez podatku VAT
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgntargowek.bip.um.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach