Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-malarskich holu i klatki schodowej oraz tarasu w budynku Urzedu Gminy w Garbowie.

Gmina Garbów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-080 Garbów, Garbów 28
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5018063 , fax. 081 5018070
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbów
    Garbów 28 28
    21-080 Garbów, woj. lubelskie
    tel. 081 5018063, fax. 081 5018070
    REGON: 00053527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbow.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-malarskich holu i klatki schodowej oraz tarasu w budynku Urzedu Gminy w Garbowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowo-malarskich holu i klatki schodowej oraz tarasu w budynku Urzędu Gminy w Garbowie. Roboty będą prowadzone podczas funkcjonowania Urzedu Gminy i niektóre roboty będą podlegały koniecznosci uzgadniania , aby zapewnić ciągłość pracy Urzędu. Zakres robót przedstawia się następująco: 1. Wymiana posadzek w holu i na kltace schodowej. 2. Wymiana okien , drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. 3. Roboty malarskie w holu i na kltace schodowej. 4.Roboty remontowe tarasu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót , stanowiący załacznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Odstępuje się od ustanawiania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a.posiadajacy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uparwnień , b.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej 3 roboty budowalne o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym jej wykonaniu- do oferty należy dołaczyć 3 szt. referencji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeatrgowym dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia , nie spełnia w oparaciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach dołaczonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. b. Odpis z właściwego rejestru albo zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. Wykaz wykonanych robót budowlanych przez Wykonawce ( rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamowienia , do wykazu należy dołaczyć referencje minimum 3 szt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach