Gmina Garbów ogłasza przetarg
- Adres: 21-080 Garbów, Garbów 28
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5018063 , fax. 081 5018070
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbów
Garbów 28 28
21-080 Garbów, woj. lubelskie
tel. 081 5018063, fax. 081 5018070
REGON: 00053527300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.garbow.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowo-malarskich holu i klatki schodowej oraz tarasu w budynku Urzedu Gminy w Garbowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót remontowo-malarskich holu i klatki schodowej oraz tarasu w budynku Urzędu Gminy w Garbowie. Roboty będą prowadzone podczas funkcjonowania Urzedu Gminy i niektóre roboty będą podlegały koniecznosci uzgadniania , aby zapewnić ciągłość pracy Urzędu. Zakres robót przedstawia się następująco: 1. Wymiana posadzek w holu i na kltace schodowej. 2. Wymiana okien , drzwi wewnętrznych i zewnętrznych. 3. Roboty malarskie w holu i na kltace schodowej. 4.Roboty remontowe tarasu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót , stanowiący załacznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Odstępuje się od ustanawiania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a.posiadajacy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uparwnień , b.posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d. nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej 3 roboty budowalne o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym jej wykonaniu- do oferty należy dołaczyć 3 szt. referencji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeatrgowym dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia , nie spełnia w oparaciu o informacje zawarte w dokumentach i oswiadczeniach dołaczonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oswiadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. b. Odpis z właściwego rejestru albo zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. Wykaz wykonanych robót budowlanych przez Wykonawce ( rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamowienia , do wykazu należy dołaczyć referencje minimum 3 szt.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27