Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulicy Suchawskiej z ulicą Chełmską w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw w miejscowości Włodawa, realizowana w ramach umowy nr 38/F/09 z dnia 09.06.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Miejską we Włodawie

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulicy Suchawskiej z ulicą Chełmską w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw w miejscowości Włodawa, realizowana w ramach umowy nr 38/F/09 z dnia 09.06.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Miejską we Włodawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - roboty pomiarowe - 0,03 km - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 242,00 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. 8 cm - 572,00 m2 - rozebranie krawężników betonowych - 142,00 m - rozebranie słupków do znaków - 2 szt. - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki - 52,00 m3 2. ROBOTY ZIEMNE - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość do 5 km - 173,00 m3, 3. PODBUDOWA - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstr. nawierzchni - 364,00 m2, - wykonanie podbudowy pomocniczej gr. 12 cm z gruntu stabilizowanego cementem RM=2,5 MPa z betoniarki - 364,00 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej gr. 16 cm z gruntu stabilizowanego cementem RM=5,0 MPa z betoniarki - 364,00 m2, 4. OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni - 728,00 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod w-wę wiążącą w ilości 0,7kg/m2 - 364,00 m2, - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod w-wę ścieralną w ilości 0,5kg/m2 - 364,00 m2, 5. NAWIERZCHNIA - nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/20 w-wa wiążąca gr. 6 cm - 364,00 m2, - nawierzchnia z betonu asfaltowego 0/12,8 w-wa ścieralna gr. 4 cm - 364,00 m2, 6. WYSEPKA W KSZTAŁCIE KROPLI - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr 16 cm o RM=5,0 MPa z betoniarki (krotność 1,6) - 34,00 m2, - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 3 cm - 34,00 m2, 7. WYSEPKA W KSZTAŁCIE PIERŚCIENIA - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr. 16 cm z betoniarki o RM=2,5 MPa (krotność 1,2) - 67,00 m2, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w-wa gr. 12 cm z betoniarki o RM=5,0 MPa (krotność 1,6) - 67,00 m2, - wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr 8 cm - 67,00 m2, 8. KRAWĘŻNIKI - ława pod krawężniki betonowa z oporem - 5,22 m3 - ułożenie krawężników betonowych 15x30 - 151,00 m 9. OZNAKOWANIE PIONOWE - ustawienie słupków z rur stalowych do znaków drogowych - 3 szt. - przymocowanie tablic znaków o pow. do 0,3 m2, folia II gen. - 3 szt. 10. OZNAKOWANIE POZIOME - malowanie ręczne linii segregacyjnych i przejść dla pieszych (P-10, P-11, P-13, P-14, P-4, P-3b, P-21a) - 56,00 m2 zgodnie z projektem budowlano wykonawczym, oraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST) stanowiącymi załącznik do umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (ART. 30, UST. 5 ustawy) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, sporządzonego we własnym zakresie Wartość zamówienia netto - 119609.67 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł. (trzy tysięce 00/100 zł) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniężnej , 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000 Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formuje oryginału. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium przed terminem otwarcia ofert zostaną wykluczeni z postępowania .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, osobą do sprawowania funkcji kierownika robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego. 4) wykażą się dysponowaniem sprzętem i transportem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) rozkładarka mas bitumicznych - minimum 1 szt. b) szczotka mechaniczna - minimum 1 szt. c) walec drogowy samojezdny stalowy gładki - minimum 1 szt. d) walec drogowy samojezdny ogumiony - minimum 1 szt. e) samochód samowyładowczy - minimum 2 szt. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu będzie zasada - spełnia warunki lub nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wkonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz minimum 2 robót odpowiadających swoim charakterem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 7. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT, wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót, 3) Zaakceptowany wzór umowy i warunkóqw do umowy. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach