Przetargi.pl
Wykonanie robót drogowych na terenie Gminy Czerwonak wg poniższych 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia: Część I - Remont nawierzchni bitumicznej na ul. Zdroje w Czerwonaku od skrzyżowania z ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Bukową, Część II - Modernizacja chodnika na os. Leśnym w Koziegłowach - Etap I

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót drogowych na terenie Gminy Czerwonak wg poniższych 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia: Część I - Remont nawierzchni bitumicznej na ul. Zdroje w Czerwonaku od skrzyżowania z ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Bukową, Część II - Modernizacja chodnika na os. Leśnym w Koziegłowach - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: 1) Część I - Remont nawierzchni bitumicznej ul. Zdroje w Czerwonaku od skrzyżowania z ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Bukową, 2) Część II - Remont chodnika na os. Leśnym w Koziegłowach- Etap I. 2. Zakres przedmiotu zamówienia części I obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) Roboty przygotowawcze: a) wykonanie pomiarów liniowych na dł. 0.15 km. 2) Rozbiórki elementów dróg: a) rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 20x30 cm, na dł. 265 m, b) rozebranie ław betonowych 25,5 m2, c) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach: 15x30 cm na podsypce cementowo (materiał do powtórnego wykorzystania) 35 m, d) cięcie nawierzchni bitumicznej na gł. od 6 do 10 cm, 300 m, e) rozebranie zjazdów w drogi boczne pow. 105 m2, f) wywóz materiałów z rozbiórek na odległość 10 km, 25,68 m3. 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych: a) czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej: bitumicznej pow. 840 m2, b) skropienie nawierzchni drogowych asfaltem pow. 840 m2. 4) Nawierzchnie z kostki brukowej: a) ściek uliczny z dwóch rzędów kostki betonowej 300 m2, b) regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - zjazdy w drogi boczne pow. 105 m2. 5) Nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna: a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 5 cm KR2 pow. 840 m2. 6) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na zimno: a) frezowanie nawierzchni na gr. 4 cm pow. 840 m2. 7) Wykonanie warstwy wyrównawczej: a) wykonanie warstwy wyrównawczej AC 11S 31,5 Mg, b) regulacja wysokościowa kratek wpustów ulicznych szt. 4, c) wymiana i regulacja wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych szt. 6. 8) Krawężniki, oporniki i obrzeża betonowe a) ława pod krawężnik i betonowe 34,8 m3, b) krawężnik bet. (20x30 cm) na ławie betonowej z oporem 265 m. 3. Zakres przedmiotu zamówienia części II obejmuje wykonanie, w szczególności następujących robót: 1) Roboty przygotowawcze: a) wykonanie pomiarów liniowych na dł. 0.400 km. 2) Rozbiórki elementów dróg: a) rozebranie obrzeża betonowego na dł. 610 m, b) rozebranie chodnika pow. 1 443,00 m2, c) wywiezienie wraz z utylizacją gruzu z terenu rozbiórki 106,782 m3, 3) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pow. 1443 m2, b) mechaniczne wykonanie koryta o głębokości 15 cm pow. 1443 m2, c) wywóz i utylizacja nadmiaru gruntu 158,73 m3. 4) Podbudowa i ulepszenie podłoża: a) wzmocnienie podłoża warstwą kruszywa stab. cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm pow.1443 m2, b) pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy pow. 1443 m2. 5) Nawierzchnie z kostki betonowej: a) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm pow. 1443 m2 (nawierzchnia z kostki szarej z obramowaniem z prawej i lewej strony po jednym rzędzie kostką czerwoną), b) regulacja pionowa: włazów kanałowych 2 szt., c) regulacja pionowa studzienek telekomunikacyjnych 1 szt. 6) Elementy ulicy: a) wykonanie ławy pod obrzeża betonowe z oporem 12,688 m3, b) wbudowanie obrzeży betonowych 20x6 cm 610 m. 4. Wybór oferty najkorzystniejszej lub unieważnienie postępowania zostanie dokonany odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia. 6. Na całość wykonanych robót Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla każdej części - stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja dla zgłoszenia robót budowlanych 2) Przedmiar robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 4 000,00 PLN (słownie PLN: cztery_tysiące_00/100), Część II: 4 000,00 PLN (słownie PLN: cztery_tysiące_00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Wykonanie robót drogowych na terenie Gminy Czerwonak wg poniższych 2 (dwóch) części przedmiotu zamówienia: Część I - Remont nawierzchni bitumicznej na ul. Zdroje w Czerwonaku od skrzyżowania z ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Bukową, Część II - Modernizacja chodnika na os. Leśnym w Koziegłowach - Etap I, 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach