Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ i MODERNIZACJĄ DRÓG WEWNĘTRZNYCH Zad.1. Przebudowa drogi wewnętrznej w Motyczu Gawidzielówka Nr dz. 1412 Zad.2. Przebudowa drogi wewnętrznej w Maryninie Nr dz. 82/8 i 83/2 Zad. 3. Modernizacja drogi wewnętrznej Radawczyk Drugi Nr dz. 220/3 - Zemborzyce Tereszyńskie Nr dz. 354/2 Zad.4. Modernizacja drogi wewnętrznej Motycz Góry Nr dz.1159,1241,1242

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna 127a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5031081 , fax. 081 5031082
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna 127a 127a
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 081 5031081, fax. 081 5031082
    REGON: 43101967800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZEBUDOWĄ i MODERNIZACJĄ DRÓG WEWNĘTRZNYCH Zad.1. Przebudowa drogi wewnętrznej w Motyczu Gawidzielówka Nr dz. 1412 Zad.2. Przebudowa drogi wewnętrznej w Maryninie Nr dz. 82/8 i 83/2 Zad. 3. Modernizacja drogi wewnętrznej Radawczyk Drugi Nr dz. 220/3 - Zemborzyce Tereszyńskie Nr dz. 354/2 Zad.4. Modernizacja drogi wewnętrznej Motycz Góry Nr dz.1159,1241,1242
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją dróg wewnętrznych na terenie Gminy Konopnica: Zad1. Przebudowa drogi na odcinku o długości 670m. Zad.2. Przebudowa drogi na odcinku o długości 540m Zad.3. Modernizacja drogi na odcinku o długości 380m Zad.4. Modernizacja drogi na odcinku o długości 430m 2. Przedmiot zamówienia opisują przedmiary robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości Zad.1 - 6000,00 zł Zad.2 - 3500,00 zł Zad.3 - 4200,00 zł Zad.4 - 3500,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia określonych przez zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających: 1. Uprawnienia wykonawcy do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia 2. Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót. Uznaje się ,że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie w wykonaniu robót, jeżeli wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z budową lub przebudową lub modernizacją drogi o długości min 500mb i wartości brutto min 100 000,00zł. Uwaga: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie , ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia opisanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy i modernizacji dróg wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania z załączeniem protokołów odbioru tych robót lub referencji ,potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Konopnica.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach