Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 102772 L od km 1+253 do km 2+516,2 i drogi gminnej Nr 102339 L od km 0+000 do km 0+238,6

Gmina Łuków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7982392 , fax. 025 7982439
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łuków
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7982392, fax. 025 7982439
    REGON: 71158244000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 102772 L od km 1+253 do km 2+516,2 i drogi gminnej Nr 102339 L od km 0+000 do km 0+238,6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr 102772 L od km 1+253 do km 2+516,2 i drogi gminnej Nr 102339 L od km 0+000 do km 0+238,6 Na przedmiot zamówienia składają się: 1.1 Roboty przygotowawcze - Odtworzenie trasy punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości warstwy średnio 20 cm do późniejszego wykorzystania - Przestawienie słupa telefonicznego żelbetowego dł. 10 m w km 1+430 1.2 Roboty ziemne - Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat III w transporcie urobku nasyp samochodami na odl. do 1 km wraz z zagęszczeniem gruntu nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeb warstw zagęszczanych wodą - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kategorii I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 6 km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i w razie potrzeby zwilżeniem warstw zagęszczonych wodą - Dowiezienie gruntu kategorii II z odl do 6 km na uzupełnienie poboczy 1.3 Odwodnienie korpusu drogowego - Wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych, która składa się z ławy fundamentowej z betonu, rur żelbetowych o śr. 60 cm, izolacja styków rur papą i rur lepikiem - Wykonanie ścianek przepustu z betonu dla przepustu o średnicy 60 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia i izolacji ścian lepikiem szt. 2 1.4 Podbudowa - Mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku na całej szerokości drogi, gr. 10 cm - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm 1.5 Roboty wykończeniowe - Plantowanie skarp i dna rowu - Plantowanie skarp nasypu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , 3) wykażą się dysponowaniem osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, 4) wykażą się dysponowaniem sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 2-4 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do instrukcji ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do instrukcji. Wykonawca wykaże co najmniej 10 osób, w tym kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 4) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do instrukcji. Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochody do transportu kruszywa 3 szt. - walec gładki samojezdny 1 szt. - koparko - ładowarka 1 szt. - równiarka 1 szt. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 niniejszej instrukcji. Wykonawca wykaże co najmniej 3 takie roboty. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2-5 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty, tj. oferta i oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy, mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności, zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (D.U. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach