Przetargi.pl
Część nr I - Przebudowę ul. Dąbrowskiego Część nr II - Przebudowę ul. Czerwonego Krzyża

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część nr I - Przebudowę ul. Dąbrowskiego Część nr II - Przebudowę ul. Czerwonego Krzyża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Dąbrowskiego oraz ulicy Czerwonego Krzyża w Biłgoraju. Zaprojektowane ulice są drogami powiatowymi klasy L i położone są w centralnej części Biłgoraja. Ul. Dąbrowskiego będzie służyć mieszkańcom, zakładom handlowym, targowisku, Straży Pożarnej oraz innym jednostkom znajdujących się przy tej ulicy. Ulica Czerwonego Krzyża stanowi dojazd do zabudowań mieszkalnych oraz nielicznych lokalów usługowych i jest połączeniem pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Dąbrowskiego. Projektowane ulice o długości: Ul. Dąbrowskiego - km 0+069 do km 0+ 447 - od skrzyżowania z ul. Strażacką droga do skrzyżowania z ul. Armii Kraków oraz ul. Czerwonego Krzyża - odcinek długości 378,0 m. Ul. Czerwonego Krzyża - od zakresu przebudowy ul. Dąbrowskiego do zakresu przebudowy ul. Kościuszki - odcinek długości 292,75 m. Łączna długość przebudowanych ulic wyniesie 670,75 m. W istniejącym stanie ulica Dąbrowskiego posiada nawierzchnię z klinkieru drogowego oraz nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym ( jest niejednorodna z widocznymi uzupełnieniami po naprawach i remontach. Krawężniki betonowe są zniszczone z licznymi ubytkami. Zjazdy indywidualne w obrębie pasa drogowego posiadają nawierzchnię niejednolitą (częściowo utwardzone prefabrykatami częściowo gruntowe). Istniejące chodniki z kostki betonowej są zdeformowane z licznymi uszkodzeniami obrzeży. W istniejącym stanie ul. Czerwonego Krzyża posiada nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym. Krawężniki betonowe są zniszczone z licznymi ubytkami. Zjazdy indywidualne przy ulicy posiadają głównie nawierzchnię z kostki betonowej, z nielicznymi zjazdami o nawierzchni bitumicznej. Istniejące chodniki z płyt betonowych są zdeformowane. Nawierzchnie chodników i zjazdów wymagają ujednolicenia i poprawy ich parametrów technicznych. Z uwagi na zmianę geometrii istniejącej i projektowanej trasy ul. Dąbrowskiego wynikła potrzeba przebudowy systemu odwodnienia ( przesunięcie wpustów ulicznych, umocnienie odcinka rowu płytami ażurowymi, wykonanie przepustu pod zjazdem oraz budowa rowu krytego). I. Zakres zadania obejmuje między innymi: - Przebudowa ulic na długości projektowanych odcinków: - Klasa techniczna dróg - L - Prędkość projektowa - 30 km/h - Typ przekroju normalnego -uliczny - zgodnie z planem sytuacyjnym), - Liczba jezdni - 1 - Liczba pasów ruchu - 2 - Szerokość projektowanych jezdni - 6,00 m - Szerokość pasa ruchu - 3,0m - Szerokość chodników- zmienna zgodnie z planem sytuacyjnym. - Kategoria ruchu drogowego - KR- 2 - Nawierzchnia bitumiczna. - Miejsca postojowe - prostopadłe, równoległe (przy ul. Dąbrowskiego) - 2,5m - Krawężniki betonowe 15x30, obrzeża 8x30 cm, - Przebudowa skrzyżowań: - przebudowa skrzyżowania ulicy Dąbrowskiego z ul. Strażacką (droga miejska), zaprojektowanie odpowiedniej niwelety i wykonanie nawierzchni na obszarze pasa drogowego, - skrzyżowanie czterowylotowe z ul. Armii Kraków i ul. Czerwonego Krzyża (drogi powiatowe) wyregulowanie wysokościowe płaszczyzny skrzyżowania poprzez m.innymi frezowanie starej i położenie nowej nawierzchni bitumicznej. - Przebudowa zjazdów indywidualnych i zjazdów publicznych wzdłuż projektowanej drogi- zjazdy indywidualne do działek, zjazdy publiczne na drogi i ulice boczne oraz do zakładów usługowych do zakładów usługowych. - Budowa przepustu pod zjazdem, - Przebudowa chodników - szerokość chodnika zmienna - Budowa zatoki postojowej, - Przebudowa wpustów kanalizacji deszczowej i innych elementów odwodnienia ( rowy przydrożne). - Przebudowa kolizji istniejącego oświetlenia ulicznego z nowoprojektowanym zagospodarowaniem terenu - Regulacja wysokościowa włazów urządzeń podziemnych. - Wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją oraz wykonanie zieleni drogowej. - Elementy inżynierii ruchu oznakowanie poziome, pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - Inne roboty towarzyszące - rozbiórki, roboty pomiarowe, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż: DROGOWA STAŁA ORGANIZACJA RUCHU Dodatkowe informacje: 1. Dopuszcza się możliwość korekty lokalizacji zaprojektowanych zjazdów w uzgodnieniu z Zamawiającym i właścicielem działki przyległej. 2. Urządzenie zieleni do granicy projektowanego pasa drogowego. 3. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach i zjazdach. Obróbka studni, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych kostką trapezową. 4. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiał pochodzące z rozbiórki takie jak, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wszystkie ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. Zamawiający dokona rozbiórki nawierzchni chodników z kostki betonowej oraz klinkieru na ul. Dąbrowskiego we własnym zakresie. 5. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 6. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni pas drogowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy przez zarządcę sieci uzbrojenia podziemnego istniejącego w obrębie pasa drogowego a nie objętego przedmiotowym projektem. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 8. Drewno tj. pnie, gałęzie, karpiny pozyskane z wycinki drzew i krzewów Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. 9. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji - min. 5 lat od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: część nr I - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych złotych) cześć nr II - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. 2014r. poz. 1804). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - cześć W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 4 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 6 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP pełnomocnictw,, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzkielanej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach