Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych w zakresie dobudowy wiatrołapów, przy wejściach do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.1-go Maja 61, 63, 65, 69, 73, 75, 77, 79, 81, 83, 85, 87, Lubelska 73, 85, 87, 89, 91, 93, Powstańców Warszawy 71, 73, 75, 77, 79 zlokalizowanych w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych w zakresie dobudowy wiatrołapów, przy wejściach do budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.1-go Maja 61, 63, 65, 69, 73, 75, 77, 79, 81, 83, 85, 87, Lubelska 73, 85, 87, 89, 91, 93, Powstańców Warszawy 71, 73, 75, 77, 79 zlokalizowanych w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejących budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zlokalizowanych w Lubartowie przy ul.1-go Maja 61, 63, 65, 69, 73, 75, 77, 79, 81, 83, 85, 87, Lubelska 73, 85, 87, 89, 91, 93, Powstańców Warszawy 71, 73, 75, 77, 79 poprzez dobudowę wiatrołapów, przy wejściach do budynków. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 452111340-1Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262310-7 Zbrojenie 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45410000-4 Tynkowanie 45432210-9 Wykładanie ścian 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45443000-4 Roboty elewacyjne 2. Dobudowa wiatrołapów do istniejących budynków przy ul. 1-go Maja 61, 63, 65, 69, 73, 75, 77, 79, 81, 83, 85, 87, Lubelska 73, 85, 87, 89, 91, 93, Powstańców Warszawy 71, 73, 75, 77, 79 będących w zasobach SM Lubartów. Projektowane rozwiązanie budowlane budowy wiatrołapów 1.Wiatrołapy zostaną wybudowane przed każdym wejściem do klatki schodowej budynków określonych w przedmiocie zamówienia, - fundamenty - ławy fundamentowe żelbetowe o szerokości 35 cm i wysokości 20 cm, - ściany fundamentowe z bloczków betonowych o gr. 25cm ocieplone styropianem o gr.3 cm, - ściany zewnętrzne nośne z Thermoporu P+W gr. 19cm ocieplone styropianem gr. 3cm, - więźba dachowa o podstawowym układzie nośnym krokwiowym z drewna klasy C27, - pokrycie dachu z blachy dachówkowej w kolorze ciemnego brązu, - strop - zaprojektowano sufit podwieszany na stalowym ruszcie, ocieplony wełną mineralną gr. 10cm, - stolarka okienna i drzwiowa zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej znajdujących się w projekcie dla każdego budynku, - izolacja przeciwwilgociowa i przeciwwodna zgodnie z dokumentacją, - tynki wewnętrzne i zewnętrzne roboty malarskie ścian oraz posadzka w wiatrołapie zgodnie z dokumentacją, 3. Szczegółowy opis zakresu robót znajduje się łącznie w opracowanych projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i szczegółowym opisie zawartym w niniejszej SIWZ. Zakres robót towarzyszących: - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - demontaż i ponowny montaż różnych elementów znajdujących się przy budynku - Wykonanie niezbędnych prac tynkarskich i malarskich, - Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja po zakończonych robotach i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, - Niezbędne naprawy Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1. Odpowiedni certyfikat wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na postawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2. Deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobata techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 4.1. i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe z zastrzeżeniem, iż nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii. 5. Szczegółowe zakresy robót do wykonania znajdują się w przedmiarach robót, projektach budowlanych, wykonawczych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz SIWZ, w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty w szczególności w niniejszym punkcie III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy, Przedmiary robót, projekty budowlane, wykonawcze, i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na poszczególne budynki stanowią załączniki nr 9,10 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 6. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z rozbiórki, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcje jakiej maja służyć, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszczania rozwiązań poszczególnych technologii. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wykonanie robót budowlanych w zakresie dobudowy wiatrołapów, przy wejściach do budynków mieszkalnych znak sprawy NTI/R -15/2014 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach