Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52 52
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
REGON: 43121896900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ -powtórka Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 13 /14 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 2 - Formularzu cenowym dołączonym do SIWZ, Kod wg CPV: 39831250-3, 33760000-5, 39830000-9. 3.2.Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 10 miesięcy. 3.3.Zamówienie podzielono na 2 zestawów (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3.4. Podane w załącznikach parametry należy traktować, jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. 3.5. Zamawiający, wymaga złożenia do oferty próbek zaoferowanych produktów dotyczących zestawu nr 1 pozycja nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398312503
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mydeł i preparatów myjących
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa asortymentu czystościowego
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 14 /16
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa mydeł i preparatów myjących oraz worków foliowych na odpady
Dodano: 2015-05-12 - środków myjąco - czyszczących wraz dzierżawą urządzeń dozujących na okres 24 miesięcy
Dodano: 2014-11-13 - Dostawa specjalistycznych preparatów myjąco-dezynfekujących wraz z dzierżawą urządzeń dozujących na okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-08-02 - Dostawa artykułów czystościowych.
Dodano: 2013-04-16 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 2 /13
Dodano: 2013-01-03 - dostawy środków czystości oraz worków na odpady- na okres 12 miesięcy. Nr sprawy: EO/EZ-2734/ 35 /12
Dodano: 2012-07-02 - Dostawy specjalistycznych płynów myjąco - dezynfekcyjnych i odkamieniających wraz z dzierżawą dozowników w zakresie Zadania 1 - na okres 12 miesięcy. Nr sprawy: EO/EZ-2734/11/12
Dodano: 2012-04-27