Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Budowa schroniska dla zwierząt w Świdnicy - etap II

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2016-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Budowa schroniska dla zwierząt w Świdnicy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa schroniska dla zwierząt w Świdnicy - etap II, 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną i z decyzją o pozwoleniu na budowę, zmianą decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie projektu zagospodarowania terenu dla przyłączy: elektrycznego, cieplnego, wodnego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, opisanych w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót autorstwa konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowlane Mirosław Wierzyk, ul. Serbska 29, 58-100 Świdnica, oraz Autorskiej Pracowni Architektury mgr inż. arch. Andrzej Grzybowski, ul. K. Miarki 7, 58-100 Świdnica, t.j. wykonanie: 3.2.1.1. Budowy pawilonu dla psów wraz z wybiegami z boksów przy pawilonie (bud.3), wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, c.o. i elektrycznymi 3.2.1.2. Budowy przyłączy : a/ od bud. głównego (nr 1) do pawilonu dla psów (nr 3): - przyłącza elektrycznego - przyłącza wody - przyłącza c.o. b/ od szamba odzwierzęcego do pawilonu dla psów (nr 3) rys.zamienny nr S-01 i S-01 B - przyłącza kanalizacji sanitarnej odzwierzęcej 3.2.1.3. Budowy kanalizacji deszczowej ze szczelnym włączeniem rur spustowych do kanalizacji oraz założeniem czyszczaków na rurach spustowych dla budynków nr 1, nr 3, nr 5, nr 6 i nr 7 oraz obiektu 8 3.2.1.4. Budowy elementów zagospodarowania terenu (rys. PZT-01 PW, rys zamienne nr S-01 i S-01 A): a/ oświetlenie terenu (montaż lamp oświetlenia wraz z podłączeniem kablowym - wg rys. PZT-01 PW: 2 szt. latarń za pawilonem dla psów (3), 1 szt. przy wybiegu (8) + oświetlenie zewnętrzne na elewacji pawilonu (3) wg części elektrycznej pawilonu dla psów (3) b/ budowy wybiegu dla psów - obiekt nr( 8) c/ korytowanie pod krawężniki i krawężniki na ławach przy drogach wewn., wjazdach, miejscach postojowych (uzupełnienie do etapu I), d/ rowki pod obrzeża, obrzeża na ławach przy chodnikach i dojściach - bud. nr (1), nr (5), nr (6), nr (7) (uzupełnienie do etapu I), e/ budowa chodników (korytowanie, podbudowy, obrzeża z ławą) przy pawilonie dla psów (nr 3), przy dojściach do wybiegu (8) i łączących pawilon (3) z bud. głównym (1) f/ ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na wjazdach, miejscach postojowych, drogach wewn. g/ ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na chodnikach i dojściach dla budynków nr (1), nr (3), nr (5), nr (6), nr (7) i nr (8) - rys. zamienny S-01 A 3.2.1.5. Dostawa i montaż urządzeń technologicznych w kuchni w bud. głównym (1) - taboret: typ i parametry jak KROMET 00.TF-1F lub równoważny - kuchenka elektryczna: typ i parametry jak AMICA 58 EE 1.20(W) lub równoważna 3.2.1.6. Wykonanie monitoringu schroniska Uwaga: przytoczono numery obiektów zgodne z numeracją obiektów na planszy projektu zagospodarowania terenu 3.2.2. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia - zgodnie z warunkami określonymi w p-cie 3.6 3.2.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie schroniska dla zwierząt (dla robót wykonanych łącznie w etapach II i I) - zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę. 3.3. Załączone do dokumentacji przetargowej przedmiary robót stanowią jedynie materiały pomocnicze, które nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.4.Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane i czynności, które są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z projektem budowlanym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016r. Poz.290 ) oraz rozporządzeniami powiązanymi. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowić wycenę kompletu robót i czynności , wg punktu 3.2.SIWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.5.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3. Projekt Wykonawczy, 4. Projekt Budowlany, 3.6. Warunki wykonania zamówienia 3.6.1. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z należytą starannością, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3.2. i 3.3., SIWZ, zaleceniami Zamawiającego i projektem umowy tak, aby schronisko dla zwierząt mogło być przekazane w efekcie końcowym do użytkowania, jako dzieło w pełni funkcjonalne, kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, oraz wykonane zgodnie z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 3.6.2. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno - budowlanymi oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.6.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ. 3.6.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2016 poz. 290). 3.6.5. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę. Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi i środków transportu. Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń, materiałów i technologii równoważnych lecz ich parametry muszą być nie gorsze od wskazanych w dokumentacji. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów i urządzeń równoważnych oraz przed zastosowaniem równoważnych technologii musi każdorazowo uzyskać pisemną akceptację Projektanta i Inspektora nadzoru, z zastrzeżeniem jak w p-cie 3.6.6. 3.6.6.Wszystkie użyte do budowy materiały i urządzenia muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwem dopuszczenia, wydanymi przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem w każdym przypadku należy przedłożyć do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu. O uzyskaniu wyżej określonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 3.6.7. Akceptacja materiałów przez Zamawiającego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących przy realizacji przedmiotu umowy. 3.6.8. Wykonawca zobowiązany jest do okazania Nadzorowi Inwestorskiemu oraz Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt. 3.6.6. na każdym etapie realizacji robót. 3.6.9. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy przez osobę wskazaną w ofercie, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.6.10. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną (m.in. obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowiących przedmiot zamówienia). 3.6.11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami. 3.6.12. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3.6.13. Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 3.6.14. Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.6.15. Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.6.16. Wykonawca, we własnym zakresie i na koszt własny wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, wraz z uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa . 3.6.17. Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy. 3.6.18. Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ładu i porządku, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3.6.19. Przed przystąpieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną miejsca Inwestycji oraz terenu sąsiedniego celem ewentualnego oddalenia roszczeń właścicieli dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami, jeśli takie wystąpią. 3.6.20. Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed uszkodzeniami, a w przypadku ich zniszczenia lub uszkodzenia odtworzy je na własny koszt. 3.6.21. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.6.22. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia . Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 3.6.23. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 3.6.24. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i narzędzia używane do robót od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 3.6.25. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.6.26. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów, materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania, 3.6.27. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do unieszkodliwienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.6.28. Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 3.6.29. Polecenia Nadzoru Inwestorskiego dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.6.30. Wykonawca w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowę przedłoży Zamawiającemu i Nadzorowi Inwestorskiemu w formie pisemnej Plan BiOZ. 3.6.31. Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości. 3.6.32. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiającego oraz spółek zajmujących się dostawą wody, energii, gazu, ciepła i odbioru ścieków. 3.6.33. Roboty budowlane zlecone niniejszym zamówieniem (etap II) będą w części realizowane jednocześnie z robotami zleconymi w ramach etapu I budowy schroniska dla zwierząt. Wobec powyższego roboty należy prowadzić w sposób nie kolidujący z pracami prowadzonymi w ramach I etapu budowy schroniska oraz tak, by roboty już wykonane w ramach etapu I nie zostały w jakikolwiek sposób uszkodzone lub zniszczone. Realizacja robót musi być koordynowana z trwającą realizacją robót etapu I. 3.6.34. Jednocześnie Zamawiający żąda, by II etap budowy schroniska pod względem zastosowanych materiałów do wykonania pokrycia dachu, elewacji budynku, ogrodzenia, oświetlenia terenu, itd. , kolorystycznie, jakościowo i parametrami technicznymi nawiązywały do cech materiałów wbudowanych na pokrycie dachu, na elewacjach budynków, ogrodzenia, oświetlenia terenu, itd. wykonanych w I etapie inwestycji. 3.6.35. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest: - do sporządzenia operatu kolaudacyjnego zawierającego elementy (dane) wynikające z umowy, SIWZ, STWiORB i prawa budowlanego, w tym wyniki badań sprawdzających, powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz z tabelą wykonania elementów. - do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu, - do uzyskiwania własnym staraniem, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie schroniska dla zwierząt, wg wydanego pozwolenia na budowę dla zakresu prac wykonanych łącznie w Etapie II i w Etapie I. - do wykonania ewentualnych zaleceń sformułowanych przez instytucje opiniujące zamiar przystąpienia do użytkowania schroniska dla zwierząt. - do uczestniczenia Kierownika budowy i Kierowników robót w kontrolach budowy, przeprowadzanych przez uprawnione instytucje przed wydaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie schroniska - odpowiednio wg wydanego pozwolenia na budowę. 3.6.36. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane, 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45233200-1 - Roboty budowlane w zakresie różnych nawierzchni 45223600-2 - Roboty budowlane w zakresie psiarni 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 4.1.Wymagany termin realizacji zamówienia: 4.1.1. Rozpoczęcie realizacji: od dnia podpisania umowy.. Szacowany termin rozpoczęcia robót budowlanych to lipiec 2016r. 4.1.2. Zakończenie realizacji przedmiotu umowy opisanego w p-cie 3.2: 4.1.2.1. zakończenie robót budowlanych określonych w punkcie 3.2.1 do 30 października 2016r. Wykonawca zgłasza pisemnie zakończenie robót do Zamawiającego, po potwierdzeniu przez Nadzór inwestorski wpisu Wykonawcy do dziennika budowy o zakończeniu robót. Nadzór inwestorski potwierdzi wpis Wykonawcy do dziennika budowy o zakończeniu robót w terminie 7 dni od daty wpisu. 4.1.2.2. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zgodnie z punktem 3.2.3 i 3.6.35 do 15 grudnia 2016 r. Wykonawca składa do PINB w Świdnicy, w imieniu Zamawiającego, zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych i zawiadomienie, wraz ze wszystkimi załącznikami, o zamiarze przystąpienia do użytkowania - niezwłocznie po zakończeniu robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 9.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 9.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, 9.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Pzp, z tym, że: a) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 i 4a ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 9.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.6. Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium w innej formie niż w pieniądzu, wtedy dokument potwierdzający wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. 9.7. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu w oryginale należy dołączyć do oferty. 9.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12. 9.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach