Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych remontu budynku nr 36 Komendy NOSG w Chełmie, ul. Trubakowska 2

Nadbużański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5685900 , fax. 082 5685716
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2 2
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5685900, fax. 082 5685716
    REGON: 11012056100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych remontu budynku nr 36 Komendy NOSG w Chełmie, ul. Trubakowska 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych jednokondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego budynku nr 36 o pow. użytkowej 1021,37m2 i kubaturze 6420m3, znajdującego się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Chełm, na działce o nr ewidencyjnym 365/40 (teren zamknięty) przy ul. Trubakowskiej 2, zgodnie z przedmiarem robót, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawierającym rzuty piwnicy i parteru budynku z zaznaczonym zakresem prac. Rzuty stanowią materiał pomocniczy. 2.Roboty remontowe należy wykonać w 7 etapach: etap I - kancelaria nr 16, 15; etap II - kancelaria nr 8, 7, 6; etap III - kancelaria nr 9, 5; etap IV - kancelaria nr 14, 13; etap V - kancelaria nr 1, 2, 3 4; etap VI - kancelaria nr 12, 11, 10; etap VII - pomieszczenie nr 20 - piwnice i korytarz. Każdy etap wskazany w harmonogramie będzie odbierany jako część zamówienia, natomiast kolejny etap może być rozpoczęty wcześniej niż przewiduje harmonogram pod warunkiem skutecznego odbioru poprzedniego etapu. Etap VII - pomieszczenie nr 20 - piwnice i korytarz, może być realizowany przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Okres realizacji zamówienia: 100 dni roboczych od daty przekazania placu budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/Okręgowy Lublin, nr 12-1010-1339-0025-2513-9120-0000. 4. W takim przypadku dowodem wniesienia wadium jest potwierdzenie przez bank Zamawiającego wpływu środków na konto. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej niż pieniężna formie oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 6.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7.Wadium musi zabezpieczać ofertę na cały okres związania ofertą. 8.Z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - jeżeli nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostały spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 10. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach