Przetargi.pl
Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2015 r

Nadleśnictwo Tomaszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, Pasieki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6642450 , fax. 0-84 665 88 71
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tomaszów
    Pasieki, ul. Mickiewicza 1 1
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6642450, fax. 0-84 665 88 71
    REGON: 95001507800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_tomaszow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2015 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2015 r. Wspólny Słownik Zamówień kod CPV: 180 000 00-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 180 000 00-9 - odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 181 100 00-3 - odzież branżowa, 182 000 00-1 - odzież wierzchnia 183 300 00-1 - koszule i koszulki, 184 230 00-0 - krawaty 184 240 00-7 - rękawice, 184 400 00-5 - kapelusze i nakrycia głowy, 182 200 00-7 - odzież przeciwdeszczowa 182 222 00-3- komplety odzieżowe, 181 400 00-2 - dodatki do odzieży roboczej, 188 000 00-7- obuwie, 2. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: -Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. -Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r.w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012r w sprawie zmian zarządzenia nr.44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 3. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież roboczą i obuwie bhp. Sorty bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005 nr 259 poz. 2173). Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006; - środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008; -odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008; - odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007. -odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych -- Wymagania dotyczące ochron nóg- PN-EN 381-5:2000 oraz Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 5987 pkt., ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert .tj: 29.05.2015r. godz.10:00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz.275, ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 4. w Banku PKO BP SA oddział Biłgoraj nr 45 1020 5385 0000 9502 0028 8977 z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2015 r.. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust. 2. pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego - (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_tomaszow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach