Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji sześciu pomieszczeń oddziału łóżkowego na IV piętrze Budynku Kliniki w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach na potrzeby oddziału transplantacji komórek krwiotwórczych.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 15
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 00028836600028
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji sześciu pomieszczeń oddziału łóżkowego na IV piętrze Budynku Kliniki w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach na potrzeby oddziału transplantacji komórek krwiotwórczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji sześciu pomieszczeń oddziału łóżkowego na IV piętrze Budynku Kliniki w Centrum Onkologii - Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach na potrzeby oddziału transplantacji komórek krwiotwórczych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane i instalacyjne oraz dostawy urządzeń i wyposażenie wyszczególnione w przedmiarze robót w tym m.in.: - wykonanie robót budowlanych, - dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz instalacjami sterowania i monitoringu, - dostawę i montaż elementów wyposażenia, - opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu sterowania i monitoringu instalacji wentylacji i klimatyzacji na podstawie specyfikacji technicznej zastosowanych urządzeń - przeprowadzenie bezpłatnych sześciu przeglądów technicznych instalacji wentylacji i klimatyzacji w okresie gwarancji, - opracowanie i przekazanie instrukcji eksploatacji zabudowanych urządzeń i instalacji w języku polskim, - przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Wykonawcy, którzy przystąpią do niniejszego postępowania, powinni obowiązkowo wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2 posiadania wiedzy i doświadczenia - w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej porównywalnej z przedmiotem zamówienia w zakresie: - robót budowlanych w oddziałach szpitalnych o wartości brutto min 450 000,00 zł ( słownie: czterysta pięćdziesiąt zł ) - instalacji wentylacji i klimatyzacji w oddziałach szpitalnych wraz z projektowaniem i wykonaniem instalacji sterowania i monitoringu technicznego o wartości brutto min. 250 000,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w specjalnościach takich jak:: - kierownik budowy, odpowiedzialny za kierowanie budową zgodnie z art. 21a do 23 prawa budowlanego z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga udokumentowania, iż Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 600 000,00 zł ( słownie: sześćset tysięcy złotych). Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę ( spełnia - nie spełnia ) w oparciu o informacje zawarte w nw.oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia, tj.: 1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, 2. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz powinien zawierać: rodzaj i wartość zamówienia (rodzaj i wartość robót budowlanych musi potwierdzić spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego ), data i miejsce wykonania roboty budowlanej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje. 3. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oświadczenia należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem aktualne kopie dokumentów wymaganych na podstawie art. 12 i 88a Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności, - zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego, - wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. 4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej - kredytowej, w którym Wykonawca ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2c Ustawy Pzp) posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do zaciągania kredytu w wysokości kwoty nie mniejszej niż wymagana przez Zamawiającego, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. od nr 2 do pkt. nr 4, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę! Poświadczenie zgodności kopii dokumentu z oryginałem przez Wykonawcę ma być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: za zgodność z oryginałem. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pt. nr 1, należy złożyć w formie oryginału, a w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach