Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6038861 , fax. 032 6038614
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
ul. Wojewódzka 19 19
40-026 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 6038861, fax. 032 6038614 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sektor wodny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badania i pomiary stopnia zalądowania Zbiornika Goczałkowickiego wraz z określeniem aktualizacji krzywych pojemności i zalewu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Badania i pomiary stopnia zalądowania Zbiornika Goczałkowickiego wraz z określeniem aktualizacji krzywych pojemności i zalewu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519232
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000zł (słownie:czterytysiącezłotych00/100). Oryginał dokumentu wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu zamawiający zaleca zdeponować w Kasie Głównej zamawiającego czynnej w dni robocze w godzinach od 9.00 do 14.00 w siedzibie zamawiającego. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dokumentu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania ich oceny. 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w niniejszym postępowaniu wykonawców, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: 1.2.1 wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 realizacje pomiarów batymetrycznych, w tym jedną realizację na zbiorniku zaporowym, 1.3 dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.3.1 dysponują odpowiednimi narzędziami oraz urządzeniami umożliwiającymi wykonanie badań i pomiarów batymetrycznych, 1.3.2 dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: 1.4.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 realizacje pomiarów batymetrycznych, w tym jedną realizację na zbiorniku zaporowym. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dysponować odpowiednimi narzędziami oraz urządzeniami umożliwiającymi wykonanie pomiarów batymetrycznych. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia geodezyjne osób wskazanych w wykazie. 4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca lub osoby, które realizować będą przedmiot zamówienia muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. II. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zgodność oferty z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6. Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Parafowany wzór umowy -załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpw.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną