Przetargi.pl
Wykonanie remontu sanitariatów na parterze i I piętrze, dostosowanie sanitariatu i pomieszczenia biurowego na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wstawienie drzwi przesuwnych między pok. 124, 125 w budynku Urzędu Miejskiego w Jaworznie, przy Placu Górników 5.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181500, 6181586 , fax. 032 6181501
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Grunwaldzka 33 33
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181500, 6181586, fax. 032 6181501
    REGON: 00064940400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu sanitariatów na parterze i I piętrze, dostosowanie sanitariatu i pomieszczenia biurowego na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wstawienie drzwi przesuwnych między pok. 124, 125 w budynku Urzędu Miejskiego w Jaworznie, przy Placu Górników 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów na parterze i I piętrze, dostosowanie sanitariatu i pomieszczenia biurowego na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych, wstawienie drzwi przesuwnych między pok.124, 125 w budynku Urzędu Miejskiego w Jaworznie, przy Placu Górników 5. Zakres prac obejmuje: 1)roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2)przekucia otworów drzwiowych w wewnętrznych ścianach nośnych, 3)budowę nowych ścianek w WC, 4)wymianę instalacji wod.- kan., zabudowę pionów kanalizacyjnych, 5)wymianę instalacji elektrycznej w zakresie remontowanych pomieszczeń, 6)wykonanie wentylacji mechanicznej, 7)położenie posadzek z płytek gresowych, 8)wykończenie ścian w WC glazurą, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, 9)montaż drzwi wewnętrznych, 10)montaż nowego wyposażenia w WC, 11)prace wykończeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie z realizacji należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień, z których każde odpowiadało swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegało na wykonaniu prac ogólnobudowlanych, wartość każdego z zadań nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto. 3)Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagany potencjał kadrowy to osoba odpowiedzialna za prowadzenie robót (kierownik robót). Wobec w/w osoby wymaga się posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba wskazana przez wykonawcę powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach