Przetargi.pl
Budowa systemu klimatyzacji w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2B w Gliwicach

Centrum Ratownictwa Gliwice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3019815 , fax. 032 3019814
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Ratownictwa Gliwice
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3019815, fax. 032 3019814
    REGON: 27772306300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu klimatyzacji w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2B w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji w budynku administrowanym przez Centrum Ratownictwa Gliwice przy ul. Bolesława Śmiałego 2B w Gliwicach wraz dostawą na własny koszt i ryzyko Wykonawcy fabrycznie nowych urządzeń klimatyzacyjnych oraz niezbędnych do ich zainstalowania materiałów. UWAGA 1: zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia nie mogą pracować na wycofywanych z użytku czynnikach HCFC (R22, R12, R13, R502) zgodnie z rozporządzeniem WE 2037-2000 (Dz. Urz. WE L 244 z 29.09.2000) dotyczącym substancji zubożających warstwę ozonową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁACZNIK NR 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja techniczna stanowiąca opis przedmiotu zamówienia zawiera wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta. Z tego względu - stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający dopuszcza dostarczenie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zaś Zamawiający żądał będzie bezwzględnie takiego udokumentowania. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego i jego następców prawnych za wszelkie szkody związane z wprowadzeniem takich wyrobów równoważnych do obrotu i stosowania. Niniejsza informacja i oświadczenie stanowią integralną część SIWZ i przyszłej umowy. Na dostarczone urządzenia i wykonane prace Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń. Oferty z okresem gwarancji krótszym niż 24 miesiące zostaną odrzucone jako sprzeczne z siwz. UWAGA 2: Z uwagi na małe przekroje wyłazów dachowych w budynku przy ul. Bolesława Śmiałego 2B w Gliwicach zaleca się umieszczenie jednostek zewnętrznych na dachu budynku przy użyciu windy lub dźwigu. W przypadku w którym Wykonawca planowałby zmagazynowanie wszystkich jednostek zewnętrznych na dachu przed montażem, musi wykonać plan magazynowania tych jednostek na dachu zatwierdzony przez z inspektora budowlanego oraz przedłożyć Zamawiającemu. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do składowania jednostek na dachu zgodnie z zaakceptowanym planem. Wskazane też jest, by dla celów poglądowych Wykonawca dokonał na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej przed złożeniem oferty. UWAGA 3: W serwerowni radiowej i teleinformatycznej wymagane jest całodobowe chłodzenie. Zasilanie budowanego systemu należy podać z istniejących obwodów tablicy TCW 1. Tablica ta jest dedykowana pod zasilanie jednostek zewnętrznych i znajduje się pod istniejącymi jednostkami zewnętrznymi na budynku mieszczącym się przy ul. Bolesława Śmiałego 2B. Podanie zasilania z innych miejsc będzie wymagało zabudowania ochronników przepięciowych stopnia I oraz II stopnia - (B + C). Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania dodatkowych konstrukcji wsporczych pod jednostki dachowe z zastrzeżeniem, że konstrukcje te nie mogą naruszać konstrukcji dachu, ani bitumicznego pokrycia dachowego. Wszystkie urządzenia muszą zostać uziemione do istniejącej instalacji oraz zabezpieczone zwodami odgromowymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397170001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawcę wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp); W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna stan, z którego wynikać będzie, że: - Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne kat. E i D - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m. - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: - co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 280 tys. zł brutto każde, w tym minimum jedno zamówienie, w którym zostało zamontowane co najmniej 30 sztuk jednostek wewnętrznych, W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej należy złożyć: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do specyfikacji; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w lit. a) i b) powyżej. UWAGA 1: Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). UWAGA 2: Z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy pzp. z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach