Przetargi.pl
Usługa ochrony budynków i mienia dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu

Powiat Raciborski ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Klasztorna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4154408 , fax. 032 4154408 w. 343
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Raciborski
    ul. Klasztorna 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4154408, fax. 032 4154408 w. 343
    REGON: 27628509800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony budynków i mienia dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony budynków i mienia na potrzeby Starostwa Powiatowego w Raciborzu. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania (części): a)zadanie nr 1 - ochrona pomieszczeń świetlicy młodzieżowej przy ul. Środkowej 5 w Raciborzu, b)zadanie nr 2 - ochrona obiektu Starostwa Powiatowego przy ul. Klasztornej 6 w Raciborzu, c)zadanie nr 3 - ochrona obiektów Starostwa Powiatowego przy pl. Okrzei 4 i 4a w Raciborzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: a)posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie ochrony budynków i mienia, obejmujące czynności ciągłego monitorowania sygnałów elektronicznych systemów alarmowych oraz podejmowanie interwencji przez grupy interwencyjne - specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, b)dysponują lub będą dysponować co najmniej 1 (jedną) grupą interwencyjną, co najmniej dwuosobową, wyposażoną w co najmniej 2 sztuki broni palnej, środki przymusu bezpośredniego, apteczkę oraz środki łączności umożliwiające korzystanie z dwóch niezależnych kanałów komunikacji, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (dotyczy każdego z wymienionych zadań tj.: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (wymagany jest wykaz usług zawierający wykonane co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony budynków i mienia, obejmujące czynności ciągłego monitorowania sygnałów elektronicznych systemów alarmowych oraz podejmowanie interwencji przez grupy interwencyjne - specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne), e)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach