Przetargi.pl
Wykonanie remontu i modernizacji tarasu wejściowego do budynku przy ulicy Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej wraz z zaprojektowaniem i odbudową schodów zewnętrznych tarasu.

Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul.Stephensona 5a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5632806 , fax. 082 5632806
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelska Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji z siedzibą w Chełmie
    ul.Stephensona 5a 5a
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5632806, fax. 082 5632806
    REGON: 00059415200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwdi.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu województwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu i modernizacji tarasu wejściowego do budynku przy ulicy Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej wraz z zaprojektowaniem i odbudową schodów zewnętrznych tarasu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu i modernizacji tarasu wejściowego do budynku przy ulicy Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej wraz z zaprojektowaniem i odbudową schodów zewnętrznych tarasu. Zakres do wykonania: a) zdemontowanie istniejących warstw tarasowych i wykonanie nowych, b) wyłożenie tarasu i schodów zejściowych gresem mrozoodpornym, antypoślizgowym, c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej tarasu folią w płynie, d) wykonanie izolacji cieplnej tarasu styropianem, e) wykonanie obróbek blacharskich tarasu, f) montaż balustrad, g) zaprojektowanie odbudowy schodów zewnętrznych na taras wejściowy do budynku, h) opracowanie przedmiarów robót do projektu schodów, i) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót demontażowych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych j) demontaż schodów, k) wykonanie zaprojektowanych schodów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 3 000,00 zł, słownie zł: trzy tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i architektonicznym, - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - należycie zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, tj: od miesiąca maja 2004 roku do miesiąca maja 2009 roku, jako wykonawca minimum 2 roboty polegające na wykonaniu remontu i modernizacji budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (każda). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - wykażą się rocznym przychodem netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy w okresie 2006,2007,2008 nie niższym niż 300 000 PLN, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000 PLN, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy- Wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym: - osoby posiadające uprawnienia do projektowania w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. - osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, b) dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od miesiąca maja 2004 roku do miesiąca maja 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym - wykonanie minimum 2 robót, polegających na wykonaniu remontu i modernizacji budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (każda). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia składa następujące dokumenty: a) rachunek zysków i strat - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006, 2007, 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykażą roczny przychód netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy nie niższy niż 300 000,00 zł, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie niższej niż 100 000 PLN - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1 i 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1). pkt. 2a, 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6.ebip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach