Przetargi.pl
Dostawa farb i lakierów

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7183530 , fax. 081 7183501
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin
    ul. Lipowa 1a 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7183530, fax. 081 7183501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa farb i lakierów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Farba emulsyjna winylowa biała zewnętrzna a-10 L szt. 145; 2.Farba emulsyjna akrylowo-winylowa wewnętrzna biała wysokokryjąca a-10 L szt. 562; 3.Farba emulsyjna winylowa piaskowa zewnętrzna a-10 L szt. 85; 4.Farba emulsyjna winylowa szara zewnętrzna a-10 L szt. 10; 5.Farba emulsyjna winylowa brąz zewnętrzna a-10 L szt. 10; 6.Farba emulsyjna antypleśniowa biała a-5 L szt. 98; 7.Farba ftalowa podkładowa biała a-5 L szt. 13; 8.Lakier akrylowy z utwardzaczem op. 5L szt. 3; 9.Farba ftalowa biała nawierzchniowa a-5 L szt. 281; 10.Farba ftalowa orzech jasny nawierzchniowa a- 5 L szt. 124; 11.Farba ftalowa orzech średni nawierzchniowa a-5 L szt. 50; 12.Farba ftalowa szara nawierzchniowa a-5 L szt. 59; 13.Farba ftalowa czarna nawierzchniowa a-5 L szt. 49; 14.Farba ftalowa czerwona nawierzchniowa a-5 L szt. 10; 15.Farba ftalowa niebieska nawierzchniowa a-5 L szt. 10; 16.Farba ftalowa żółta nawierzchniowa a-5 L szt. 12; 17.Farba ftalowa zielona nawierzchniowa a- 5 L szt. 25; 18.Farba ftalowa nawierzchniowa brązowa a-5 L szt. 11; 19.Farba chlorokauczukowa żółta op.a-5 L szt. 10; 20.Farba chlorokauczukowa biała a- 5 L szt. 5; 21.Farba chlorokauczukowa czarna a-5L szt. 10; 22.Farba chlorokauczukowa szara a-5 L szt. 54; 23.Farba chlorokauczukowa brązowa a- 5 L szt. 14; 24.Farba chlorokauczukowa czerwona a-5 L szt. 42; 25.Barwnik do farb żółty 80 ml szt. 210; 26.Barwnik do farb zielony 80 ml szt. 55; 27.Barwnik do farb brąz 80 ml szt. 150; 28.Barwnik do farb pomarańczowy 80 ml szt. 165; 29.Barwnik do farb niebieski 80 ml szt. 80; 30.Farba tlenkowa podkładowa antykorozyjna a-5 L szt. 107; 31.Farba akrylowa rozpuszczalnikowa biała do malowania pasów na jezdni a-5 L szt. 32; 32.Emalia nitro khaki a- 5L szt. 14; 33.Emalia nitro szara jasna a-1L szt. 20; 34.Emalia nitro czerwona a-1L szt. 2; 35.Emalia renowacyjna zieleń soczysta a-1L szt. 4; 36.Emalia renowacyjna pomarańczowo-morelowa a-1L szt. 2; 37.Emalia silikonowa aluminiowa żaroodporna 5000C a-0,8L szt. 18; 38.Lakier szary młotkowy nitrocelulozowy a-15 L szt. 2; 39.Lakier poliuretanowy jednoskładnikowy do parkietów, bezbarwny półmat a-5 L szt. 16; 40.Lakier nitrocelulozowy a-5 L szt. 5; 41.Lakier ftalowy alkilak bezbarwny a-10L szt. 10; 42.Lakierobejca orzech a- 2,5 L szt. 11; 43.Lakierobejca brąz a-2,5 L szt. 12; 44.Preparat do ochrony drewna o dużej odporności na warunki atmosferyczne i trwałości barwy - czarny a-5L szt. 14; 45.Środek do gruntowania drewna mahoń a-5 L szt. 4; 46.Środek do gruntowania drewna palisander a-5 L szt. 12; 47.Środek do gruntowania drewna bezbarwny a-5 L szt. 11; 48.Pokost lniany a-5 L szt. 20; 49.Kit miniowy a-1kg kg 145; 50.Rozcieńczalnik nitro a-5 L szt. 21; 51.Rozcieńczalnik do wyrobów ftalowych a-5 L szt. 164; 52.Rozpuszczalnik do farb chlorokauczukowych a-5 L szt. 74; 53.Rozcieńczalnik uniwersalny a- 0,5 L szt. 30; 54.Rozcieńczalnik do farb renowacyjnych a-0,5 L szt. 2; Uwaga! Oferta dostawy powinna zawierać opis parametrów techniczno-jakościowych oferowanych wyrobów dla każdej pozycji. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 21.05.2009 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 21.05.2009 r.. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający ZATRZYMUJE WADIUM wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.; -prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania wykonali co najmniej jedną (1) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XVI SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. UWAGA: Zamawiający ZATRZYMUJE WADIUM wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na powyższe wezwanie nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3-Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1) - Prawa zamówień publicznych. -Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 2) i 3) - Prawa zamówień publicznych. -Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. -Opis parametrów techniczno-jakościowych oferowanych wyrobów odpowiednio dla każdej pozycji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach