41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
- Data zamieszczenia: 2013-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Brygady Pościgowej 5 5
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
REGON: 06145692000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów różnych i innych artykułów malarskich - Nr 8/13/N - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: farb, lakierów, rozpuszczalników, klejów różnych i innych artykułów malarskich, zwanych dalej materiałami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj.: formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części: Gr. I - A i B - Wydział Infrastruktury Gr. II - Służba Łączności i Informatyki Gr. III - Służba Czołgowo-Samochodowa Gr. IV - Służba Inżynieryjno-Saperska Gr. V A i B - Służba ZLT oraz NOSP i WR 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup i podgrup - A i B. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia - w formularzu ofertowym jest mowa o materiałach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazaniu standardu jakościowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu materiały w ilościach i o cechach spełniających wszystkie wymagania określone w formularzu ofertowym w następujących terminach: - grupa III Służba Czołgowo-Samochodowa, grupa IV Służba Inżynieryjno-Saperska - jednorazowo, w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy; - grupa I Wydział Infrastruktury, grupa V służba ZLT oraz NOSP i WR - jednorazowo, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy; - grupa II Służba Łączności i Informatyki - jednorazowo, nie później niż do dnia 31.10.2013 roku, jednak nie wcześniej niż 01.10.2013 roku. 6. Wszystkie dostarczone przez wykonawcę materiały dla grup I-V muszą być nowe i oryginalne, pochodzić z bieżącej produkcji oraz nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania. Ponadto dostarczone materiały powinny być opakowane w szczelne, fabryczne, nienaruszone opakowania, posiadające znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt, a także dokładnie określony termin przydatności do użycia lub ważności. 7. Dostawa materiałów powinna nastąpić do miejsca wskazanego przez zamawiającego, tj. do następujących magazynów 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - JW. 4929: grupa I - do magazynu Wydziału Infrastruktury - Dęblin, Lotnisko; grupa II - do magazynu Służby Łączności i Informatyki - Dęblin, Lotnisko; grupa III - do magazynu Służby Czołgowo-Samochodowej - Dęblin, Lotnisko; grupa IV - do magazynu Służby Inżynieryjno-Saperskiej - Dęblin, Twierdza; grupa V A - do magazynu Służby ZLT Dęblin - Lotnisko, budynek 64 oraz grupa V B do magazynu służby NOSP i WR - Dęblin Twierdza 8. Dostawa materiałów winna nastąpić w dzień pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-13.00- w przypadku dostawy materiałów z grupy I formularza ofertowego; 8.00-14.00 - w przypadku dostawy materiałów z grupy II, III, IV, V formularza ofertowego. 9. O dokładnym terminie dostawy wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem w kontaktach roboczych telefonicznie lub faksem. 10. Dostarczone materiały muszą być dopuszczone do obrotu powszechnego, być zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w formularzu ofertowym. Wraz z dostawą materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty dopuszczające poszczególne materiały do powszechnego stosowania - karty charakterystyki preparatów chemicznych niebezpiecznych, atesty higieniczne, deklaracje zgodności itp., zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach Dz. U. Nr 63, poz. 322, z późn. zm., o ile są wymagane dla danego materiału. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały do miejsc wskazanych w pkt. 7 dla grup I-V - na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych materiałów przez zamawiającego niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 12. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych materiałów zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt.7 przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych materiałów zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały posiadające następujące terminy ważności i przydatności do użycia zgodnie z formularzem ofertowym, liczone od daty dokonania dostawy jej odbioru przez zamawiającego: grupa I: - co najmniej 2 miesiące - materiały z poz. 24 oraz poz. 54 formularza ofertowego, - co najmniej 5 miesięcy - materiały z poz. 23 formularza ofertowego, - co najmniej 11 miesięcy - materiały z poz. 14, poz. 15, poz. 38, poz. 39, poz. 40, poz. 41, poz. 42, poz. 49, p z. 50, poz. 51, poz. 52, poz. 53, poz. 55, poz. 56, poz. 57, poz. 58 formularza ofertowego, - co najmniej 17 miesięcy - poz. 10 formularza ofertowego, - co najmniej 23 miesiące - poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz. 8, poz. 9, poz. 11, poz. 12, poz. 13, poz. 16, poz. 17, poz. 18, poz. 20, poz. 21, poz. 22, poz. 25, poz. 27, poz. 28, poz. 29, poz. 30, poz. 31, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 35, poz. 36, poz. 37, poz. 43, poz. 44, poz. 45, poz. 46, poz. 47, poz. 48 formularza ofertowego, - co najmniej 35 miesięcy - poz. 19, poz. 26 formularza ofertowego. grupa II, III, IV, V- termin przydatności do użycia co najmniej 12 miesięcy. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa farb, lakierów, wyrobów ściernych, produktów chemicznych, pędzli oraz różnych produktów gotowych
Dodano: 2014-10-06 - Dostawy materiałów budowlanych różnych, farb, lakierów, klejów, rozpuszczalników i innych artykułów malarskich - Nr 7/14/N
Dodano: 2014-02-14 - Dostawa materiałów plastycznych dla nauczycieli - opiekunów praktyk pedagogicznych, szkół i placówek edukacyjnych w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/15-2013/WA)
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa farb, lakierów, wyrobów ściernych, produktów chemicznych, pędzli, różnych produktów gotowych i rękawic ochronnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
Dodano: 2013-05-06 - Dostawa farb, lakierów, wyrobów ściernych, pędzli malarskich, produktów chemicznych oraz środków czyszczących i polerujących wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
Dodano: 2013-03-21 - Dostawa artykułów elektrycznych, budowlanych i hydrauliczny dla potrzeb Szpitala
Dodano: 2013-03-20 - Dostawa artykułów budowlanych, sanitarno-hydraulicznych, elektrycznych oraz gazów medycznych i technicznych
Dodano: 2012-02-02 - Dostawa wyrobów artystycznych, aplikacji ozdobnych - IV części - na potrzeby realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Lublin, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dodano: 2012-01-05 - Dostawa farb, rozpuszczalników, lakierów oraz artykułów elektrycznych różnych i materiałów budowlanych różnych - Nr 42/11/N
Dodano: 2011-07-22 - Dostawa farb, barwników, lakierów, rozcieńczalników
Dodano: 2010-10-22