Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku technicznego nr 4 Stołówka

Jednostka Wojskowa 1131 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1131
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa 1131

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku technicznego nr 4 Stołówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont pokrycia dachowego budynku zdemontowanie instalacji odgromowej, demontaż starego pokrycia papowego, uzupełnienie ubytków stropodachu przed położeniem nowego pokrycia, gruntowanie uprzednio przygotowanego podłoża przed położeniem pierwszej warstwy podkładowej papy termozgrzewalnej, demontaż obróbek blacharskich i z papy przy kominach i na murach ogniowych, demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, renowacja murów ogniowych oraz kominów w tym kucie tynków, wykonanie podkładu pod tynk cienkowarstwowy, wykonanie wyprawy tynku cienkowarstwowego z suchej mieszanki na siatce zbrojeniowej, nowe warstwy tynku cienkowarstwowego, nowe czapki kominowe, montaż obróbek blacharskich w tym obróbki na murach ogniowych, pasy styku dachu z murem ogniowym i kominów, obróbki ścian budynku, odnowienie i pomalowanie nasad wentylacyjnych dachowych, warstwa papy podkładowej, warstwa nawierzchnia papy termozgrzewalnej, instalacja nowej instalacji odgromowej w tym pomiary, montaż rynien dachowych półokrągłych. Remont elewacji zabezpieczenie okien folią, demontaż parapetów okiennych, odbicie starego tynku z elewacji budynku miejsca w których tynk odpada, uzupełnienie ubytków odbitego tynku elewacji budynku, przytarcie całej elewacji przed warstwą gruntującą, odbicie cokołu w tym podkucie ok 3 cm pod warstwę płyt styropianowych, warstwa gruntująca folia w płynie, wykonanie wyprawy tynku cienkowarstwowego z suchej mieszanki na siatce zbrojeniowej na uprzednio zagruntowanej powierzchni, wykonanie spadków pod obróbki blacharskie w oknach, montaż obróbek blacharskich w oknach, montaż narożników metalowych w ościeżach okiennych i drzwiowych, nowe warstwy tynku cienkowarstwowego elewacja. Wykonanie opaski przy budynku demontaż starych płyt betonowych wokół budynku, wykop na głębokość ok 30 cm pod podbudowę do opaski i krawężników, montaż obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce piaskowej, montaż obrzeża betonowego 15x30 cm na podsypce piaskowej, podbudowa zasadnicza pod opaskę opaska brukowa, grubość kostki 4 cm, układanie kostki brukowej na uprzednio przygotowanym zagęszczonym podłożu. Roboty dodatkowe wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana drabiny na dach, demontaż daszka nad drzwiami wejściowymi w tym odnowienie i pomalowanie konstrukcji stalowej, wymiana pokrycia, montaż odnowionego daszka na drzwiami wejściowymi, wymiana drzwiczek rozdzielni elektrycznych na ścianie budynku, wykop pod rurę kanalizacji deszczowej w tym ułożenie rury w wykopie i podłączenie do studzienki kanalizacyjnej, zasypanie i zagęszczenie wykonanego wykopu, montaż krat okiennych stałych. Szczegółowy zakres robót, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: a Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB i opis przedmiotu zamówienia - załącznik 6 do SIWZ. b Przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ. c Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie złotych: pięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie do upływu terminu składania ofert lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. Wadium można wnieść w formie: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego: 85 1010 1010 0002 4413 9120 0000 z dopiskiem Wadium Sprawa ZP 22 2015 Wykonanie remontu budynku technicznego nr 4 Stołówka. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach