Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr P2314W Dębsk - Budy Garlińskie - Kitki - Szumsk o nawierzchni żwirowej od km 0+040 do km 1+170 długości 1,130 km

Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543468 , fax. 023 6543020
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10 10
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543468, fax. 023 6543020
    REGON: 13038230500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr P2314W Dębsk - Budy Garlińskie - Kitki - Szumsk o nawierzchni żwirowej od km 0+040 do km 1+170 długości 1,130 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr P2314W Dębsk - Budy Garlińskie - Kitki - Szumsk o nawierzchni żwirowej od km 0+040 do km 1+170 długości 1,130 km Szczegółowy zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie nawierzchni żwirowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 zł. powinno być wniesione w terminie do dnia 14 września 2009 r. godz.11 00. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 14 września 2009 r. do godz. 11.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: kierownik budowy - 3 lata na stanowisku kierownika budowy (doświadczenie w zakresie dróg). Posiadają co najmniej niżej wymieniony sprzęt: równiarka, walec ogumiony samojezdny, samochody samowyładowcze 7-10t 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesę kredytową w wysokości pozwalającej na realizację zadania, - posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych. 6) zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (nie mniej niż 100 tysięcy złotych) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 7) udzielą gwarancji na okres 3 lat. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia<. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM oraz następujące załączniki: załącznik nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniej niż 100 tysięcy złotych) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. załącznik nr 4 - opinie Zamawiających, na rzecz których w/w zamówienia były realizowane załącznik nr 5 - wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopię uprawnień, załącznik nr 6 - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Oferent do wykonania zamówienia załącznik nr 7 - wypełniony kosztorys ofertowy (część III SIWZ) załącznik nr 8 - aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zwierającym nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 9 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 10 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 11 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. załącznik nr 12 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 13 - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, załącznik nr 14 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniej niż 100 tysięcy złotych, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach