Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy tj. siedziby ZGN, siedzib ADK 1, 6, 9, 11, 14, 16 oraz budynku użytkowego przy ul. Ordynackiej 9

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5/104
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3366126, 3366157 , fax. 022 3366192
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
    ul. Szwoleżerów 5/104 5/104
    00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3366126, 3366157, fax. 022 3366192
    REGON: 01254763400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy tj. siedziby ZGN, siedzib ADK 1, 6, 9, 11, 14, 16 oraz budynku użytkowego przy ul. Ordynackiej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy tj. siedziby ZGN, siedzib ADK 1, 6, 9, 11, 14, 16 oraz budynku użytkowego przy ul. Ordynackiej 9
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ?Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 zamówienia przez co najmniej 6 miesięcy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ b)oświadczenie o posiadaniu grup patrolowo - interwencyjnych zapewniających podjęcie interwencji w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili powiadomienia przez pracownika dozorującego lub upoważnionego pracownika Zamawiającego c)koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 4)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 i 24 pzp) -oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ?Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 zamówienia przez co najmniej 6 miesięcy, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ b)oświadczenie o posiadaniu grup patrolowo - interwencyjnych zapewniających podjęcie interwencji w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili powiadomienia przez pracownika dozorującego lub upoważnionego pracownika Zamawiającego c)koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia 3)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. 4)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 i 24 pzp) -oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach