Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy Zespołu Szkolno- Przedszkolnego z salą sportową, niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lutynia

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3178116, 3178016 , fax. 071 3178016
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3178116, 3178016, fax. 071 3178016
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy Zespołu Szkolno- Przedszkolnego z salą sportową, niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lutynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I.Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej,( budowlano - wykonawczej ) II.Uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, zapewnień i zezwoleń wymaganych do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę. III.Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 2. Projekt budowlano-wykonawczy winien obejmować niżej podany zakres: 1.Projekt budynku publicznego gimnazjum, 2.Projekt budynku sali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym, 3.Projekt budynku publicznej szkoły podstawowej, 4.Projekt budynku publicznego przedszkola, 5.Projekt łącznika między szkołą podstawową, a przedszkolem z funkcją stołówki i technologią kuchni, 6.Projekt łącznika między budynkiem szkoły podstawowej, salą sportową, oraz budynkiem gimnazjum z funkcją administracji, biblioteki i świetlicy, 7.Projekt zagospodarowania terenu na mapie do celów projektowych, 8.Projekt drogowy parkingu dla samochodów osobowych, 9.Projekt drogowy zadaszonej zatoki (peronu), wraz z parkingiem dla autobusów szkolnych, 10.Projekt drogowy układu komunikacji wewnętrznej jako drogi i chodniki z betonowej kostki brukowej z włączeniem do publicznej drogi powiatowej, oświetleniem parkowym terenu szkoły, oraz zewnętrznym monitoringiem, 11.Projekt miejsca do rekreacji uczniów jako boiska do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej, ławki parkowe, kosze na śmieci, stojaki na rowery, zewnętrzne tablice informacyjne, oraz maszty na flagi, 12.Projekt placu zabaw dla dzieci w rejonie przedszkola o nawierzchni bezpiecznej z ukształtowaniem terenu, urządzeniami zabawowymi, oraz zielenią urządzoną niską i wysoką. 13.Projekt grodzenia terenu zespołu szkolno - przedszkolnego z bramami technicznymi i furtkami jako ocynkowane panele wysokości 1,50 m, 14.Projekt zieleni izolacyjnej urządzonej niskiej i wysokiej wraz z nasadzeniami na terenie całego zespołu szkolno-przedszkolnego, 15.Projekty w zakresie niezbędnej infrastruktury technicznej jako przyłącze energii elektrycznej, przyłącze gazu, przyłącze wody, przyłącze kanalizacji deszczowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej, instalacja odgromowa, instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, instalacja telefoniczna, instalacja teleinformatyczna z serwerownią, instalacja wewnętrznego monitoringu, instalacja alarmowa z radio powiadomieniem i czujnikami dymu oraz instalacja nagłośnienia sal w budynkach z radiowęzłem. 16.Projekt kotłowni gazowej osobno dla każdego budynku lub alternatywnie projekt ogrzewania budynków jako pompy ciepła, 17.Projekt instalacji solarnej do ogrzewania ciepłej wody użytkowej z wspomaganiem instalacji centralnego ogrzewania budynków, 18.Projekt technologii wyposażenia sal lekcyjnych, sali sportowej, pomieszczeń biurowych, socjalnych, biblioteki i świetlicy wraz z wykazem mebli i urządzeń kuchennych dla budynku szkoły podstawowej, publicznego gimnazjum, publicznego przedszkola, oraz łączników, 19.Badania geotechniczne gruntu, 20.Przedmiar robót w 4 egz. wersja papierowa i elektroniczna, 21.Kosztorys inwestorski w 4 egz. wersja papierowa i elektroniczna, 22.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 4 egz. w wersji papierowej i elektronicznej, 23.Dokumentacja projektowa w 6 egz. w wersji papierowej i wersji elektronicznej, 24.Budynki winny być zaprojektowane jako pasywne przy maksymalnym wykorzystaniu odnawialnych źródeł energii, oraz zminimalizowaniu strat ciepła i zużycia energii przy wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań techniczno - technologicznych i materiałowych, 25.Zamawiający wyłącza z opracowania projekt drogi wewnętrznej przebiegającej przez działkę nr 410 i nr 412 zgodnie z załącznikiem graficznym, 26.Należy wykonać przedrozbiórkową inwentaryzację budynku istniejącej szkoły podstawowej na działce nr 406/1 w Lutyni ujętej w ewidencji zabytków zgodnie z postanowieniem do decyzji celu publicznego Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. W/w inwentaryzacja powinna zawierać dokumentację fotograficzną oraz rzut piwnicy, rzut przyziemia, rzut piętra, rzut poddasza, rzut dachu, cztery elewacje oraz dwa charakterystyczne przekroje. Nie należy wykonywać inwentaryzacją detali takich jak: okna, drzwi, gzymsy, szczegóły więźby dachowej, itp. 3. Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z: 1)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.); 2)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133, z późn. zm.); 3)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389); 4)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); 5)przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.); 6)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów( Dz. U. Nr 109, poz. 719) 7)innymi przepisami obowiązującymi przy sporządzaniu ww. dokumentacji. 4. Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę- jednostka projektowa zobowiązana jest uzyskać wszystkie niezbędne uzgodnienia dotyczące dokumentacji projektowej w zakresie przepisów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, pożarowych, konserwatorskich, archeologicznych, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej, zapewnienia dostawy wody, energii elektrycznej, gazu, odbioru ścieków bytowych, odprowadzenia wód opadowych, promesy na odbiór śmieci, a także uzyskania zgody włączenia wewnętrznego układu komunikacyjnego do drogi powiatowej i uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatu Średzkiego w Środzie Śląskiej przy ul. Wrocławskiej nr 2 5. Zamawiający dostarczy koncepcję zespołu szkolno- przedszkolnego z salą sportową w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym uzgodnioną przez Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz mapę do celów projektowych w skali 1:500 w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym. 6.Przed złożeniem dokumentacji projektowej z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, projekt należy bezwzględnie przedłożyć Zamawiającemu do sprawdzenia i akceptacji. 7. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące rozwiązań projektowych podczas procedury przetargowej na wybór Wykonawcy budowy zespołu szkolno - przedszkolnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 24000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miekinia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach