Przetargi.pl
Wykonanie projektów budowlanych dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów - 2012

Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
    ul. Słowackiego 20 20
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
    REGON: 65001649500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów budowlanych dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje: 1. Wykonanie opinii do kwalifikacji drogi /budowa, przebudowa/ - 1egz. w wersji papierowej 2. Ustalić nazwę dla każdej z dróg zgodnie z ustawą /Prawo Budowlane/ i zakresem wykonywanych prac. 3. Dla dróg projektowanych do budowy i rozbudowy wykonać mapy do celów projektowych - 3 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej 4. Rozpoznanie rodzaju podłoża gruntowego i określenie poziomu zalegania wód gruntowych. 5. Kosztorys inwestorski - 1 egz. w wersji papierowej i elektronicznej 6. Przedmiar robót - 1 egz. w wersji papierowej i elektronicznej 7. Kosztorys ofertowy - 1 egz. w wersji papierowej i elektronicznej 8. Projekt budowlany - 4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej 9. Wykonanie opisu technicznego robót zawierający: opis konstrukcji i nośności nawierzchni oraz kilometraż projektowanej drogi wraz ze zjazdami i mijankami, placami menewrowymi. Plan sytuacyjny zawierający lokalizację mijanek, zjazdów oraz przekrój normalny drogi - 4 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej 10. SST - 1 egz. w wersji papierowej i elektronicznej Ponadto należy uzyskać: 11. Załącznik 1b w sprawie NATURA 2000 12. Decyzję wodno - prawną /rowy i przepusty/ 13. Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach 14. Decyzję o lokalizacji inwestycji /w zależności od potrzeb/ 15. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót w zależności od kwalifikacji jak w pkt.1. I. Obiekt nr 1 - 1,6 km położony w leśnictwie WIELKIE OCZY, Gm. Wielkie Oczy, Obręb. Wielkie Oczy W projekcie należy uwzględnić: 1. Lokalizację, 2. Opis stanu istniejącego, 3. Opis prac projektowych, Do projektu, w oparciu o obliczenie konstrukcji nawierzchni uwzględniające badania geologiczne i zakładane obciążenie na oś, należy uwzględnić następujące warstwy: - warstwa podbudowy - szerokość nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej 3,50 m - warstwa ścieralna z masy min-asfaltowej, - warstwa profilująca z masy min-asfaltowej - szerokość poboczy - 1,5-2,0 m Wraz z niezbędnymi mijankami, zjazdami, odwodnieniem, przepustami i oznakowaniem. II. Obiekt nr 2 - 2,9 km +1,8 km, położony w leśnictwie BUDOMIERZ, Gm. Lubaczów, Obręb: Budomierz, Sieniawka W projekcie należy uwzględnić: 1. Lokalizację, 2. Opis stanu istniejącego, 3. Opis prac projektowych, Do projektu, w oparciu o obliczenie konstrukcji nawierzchni uwzględniające badania geologiczne i zakładane obciążenie na oś, należy uwzględnić następujące warstwy: a. dla odcinka 2,9 km - warstwa podbudowy - szerokość nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej 3,50 m - warstwa ścieralna z masy min-asfaltowej, - warstwa profilująca z masy min-asfaltowej - szerokość poboczy - 1,5-2,0 m Wraz z niezbędnymi mijankami, zjazdami, odwodnieniem, przepustami i oznakowaniem. b. Dla odcinka 1,8 km - szerokość nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej 3,50 m - warstwa ścieralna z masy min-asfaltowej, - warstwa profilująca z masy min-asfaltowej - szerokość poboczy - 1,5-2,0 m Wraz z niezbędnymi mijankami, zjazdami, odwodnieniem, przepustami i oznakowaniem. III. Obiekt nr 3 - 3,0 km +1,9 km położony w leśnictwie WERCHRATA, Gm. Horyniec Zdrój, Obręb: Werchrata W projekcie należy uwzględnić: 1. Lokalizację, 2. Opis stanu istniejącego, 3. Opis prac projektowych, Do projektu, w oparciu o obliczenie konstrukcji nawierzchni uwzględniające badania geologiczne i zakładane obciążenie na oś., należy uwzględnić następujące warstwy: - warstwa podbudowy - szerokość nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej 3,50 m - warstwa wzmacniająca, - warstwa ścieralna z masy min-asfaltowej, - warstwa profilująca z masy min-asfaltowej - szerokość poboczy - 1,5-2,0 m Wraz z niezbędnymi mijankami, zjazdami, odwodnieniem, przepustami i oznakowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3. rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 8. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach