Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 wraz z odwozem

Gmina Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Jadernych 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7730590 w. 124 , fax. 017 7730590
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielec
    ul. Jadernych 7 7
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7730590 w. 124, fax. 017 7730590
    REGON: 69058191000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 wraz z odwozem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Mielec dowożonych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2012/2013 wraz z odwozem . Przez dowóz uczniów niepełnosprawnych rozumie się: dowożenie uczniów niepełnosprawnych z miejscowości Gminy Mielec - do szkół i placówek oświatowych z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania. Przewożone dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przewożone pod adres zameldowania Pojazdy przeznaczone do przewozu muszą odpowiadać przepisom ustawy Prawo o ruchu drogowym.-Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla jednej z osób zarządzających firmą wykonawcy . Zamawiający wymaga aby przewóz odbywał się sprawnymi technicznie pojazdami służącymi do przewozu uczniów niepełnosprawnych. W okresach jesienno - zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być odpowiednio ogrzewane . W ofercie należy podać cenę oferty za jeden dzień dowozu jednego dziecka uczestniczącego w zajęciach. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: - wykonawcę obowiązuje najwyższa staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia - pojazdy muszą być dostosowane do przewozu uczniów niepełnosprawnych, muszą zapewniać miejsca siedzące, pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane przewóz osób niepełnosprawnych, posiadać odpowiednią ilość miejsc, Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów niepełnosprawnych obejmuje : - Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Woli Pławskiej: (Rzędzianowice 2 uczniów, Wola Mielecka 2 uczniów) - Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Mielcu ul. Wojsławska: ( Chorzelów 2 uczniów, Szydłowiec 1 uczeń, Trzesń1uczeń na wózku inwalidzkim) - Szkoła Podstawowa Nr .11 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Pawła II w Mielcu: ( Chorzelów 2 uczniów, Chrząstów 1 uczeń) - Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy w Mielcu,ul. Królowej Jadwigi 1: ( Rydzów 3 uczniów, Podleszany 3 uczniów, Wola Chorzelowska 1 uczeń, Złotniki 1 uczeń , Rzędzianowice 2 uczniów, Trześń 2 uczniów,) Zamawiający dopuszcza ewentualną możliwość zmiany ilości uczniów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601134007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach