Przetargi.pl
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów

Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
    ul. Słowackiego 20 20
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
    REGON: 65001649500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Lubaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Temat: Remont drogi leśnej Nr 242/50 w leśnictwie Załuże Opis: OPIS PRAC Istniejący stan zagospodarowania terenu Planowana droga do remontu posiada nawierzchnie bitumiczną na całym odcinku podlegającym remontowi. W skutek intensywnej eksploatacji oraz ze względu na wiek drogi /około 5lat/ na powierzchni jezdni powstały pojedyncze spękania nawierzchni. LOKALIZACJA INWESTYCJI Województwo: podkarpackie powiat: lubaczowski gmina: Lubaczów obręb ew.: Nowe Sioło Leśnictwo Załuże Działki ewidencyjne 1486, 1411, 1403, 1396, Projektowane zagospodarowanie terenu Planuje się wykonanie uszczelnienia powierzchniowego w miejscach widocznych pęknięć poprzecznych i podłużnych. Zabieg ten uszczelni istniejącą nawierzchnie w miejscu uszkodzeń poprawiając jednocześnie jej nośność oraz zapewni przeniesienie obciążeń od pojazdów w zakresie 10t na oś. PROJEKTOWANE ZABIEGI: a/ Usunięcie pozostałości częściowo zalegającego humusu na jezdni i poboczu b/ Oczyszczeniu mechanicznie nawierzchni c/ Wykonaniu uszczelnienia powierzchniowego nawierzchni /paczerowanie/ Geometria pozioma Geometria pozioma wg. stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący. Orientacyjne wymiary /powierzchni zgodnie z przedmiarem robót/: a/ Długość - 2600 m b/ Szerokość jezdni - 3,0 m Geometria pionowa Geometria pionowa wg. Stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący i poprawę odwodnienia. Zestawienie powierzchni i długości Zakres planowanej inwestycji położonej na działce ewid. 1486, 1411, 1403, 1396, a/ Długość remontowanego odcinka -1500 b/ Szerokość - 3,0m Inne wymagania Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Ewentualne różnice zauważone w terenie w odniesieniu do założeń projektowych ,należy niezwłocznie zgłosić Jednostce Projektowej i Zamawiającemu. Po zakończeniu remontu przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Przed przystąpieniem do robót związanych z remontem drogi wykonawca uzyska zgodę na zajęcie pasa drogi publicznej a także wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu /jeśli zajdzie taka potrzeba/. Jeżeli zajdzie taka konieczność wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcia pasa drogowego, a także uiści stosowne opłaty. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego /na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji/. Ze względu na specyfikę i charakter robót roboty remontowe przedmiotowej drogi będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi komplet dokumentów materiałów planowanych do wbudowania. 2. Temat: Remont drogi leśnej Nr 242/51 w leśnictwie Wielki Las Opis: OPIS PRAC Istniejący stan zagospodarowania terenu Planowana droga do remontu posiada nawierzchnie z kruszywa i częściowo z bitumów /wcześniejsze remonty częściowe/ na całym odcinku podlegającym remontowi. Na części drogi widać ślady grysów układanych na lepiszczu asfaltowym. Z rozpoznania gruntowego w terenie wynika że istniejące grunty rodzime to piaski, piaski pylaste i gliny piaszczyste, które zakwalifikować można w stanie suchym go grupy nośności GI. LOKALIZACJA INWESTYCJI Województwo: podkarpackie powiat: lubaczowski gmina: Lubaczów obręb ew.: Tymce Leśnictwo Wielki Las Działki ewidencyjne 929, 930, 931, 932, 933, Projektowane zagospodarowanie terenu Planuje się ułożenie na całości odcinka drogi w-wy nawierzchni z kruszywa grubości średnio 10cm. Nawierzchnia ta uzupełni i uszczelni istniejącą nawierzchnie poprawiając jednocześnie jej nośność oraz zapewni przeniesienie obciążeń od pojazdów w zakresie 10t na oś. PROJEKTOWANE ZABIEGI: a/ Usunięciu pozostałości częściowo zalegającego humusu na jezdni i poboczu b/ Oczyszczeniu mechanicznie nawierzchni z części organicznych c/ Profilowaniu istniejącej nawierzchni d/ Ułożeniu w-wy nawierzchni z kruszywa 0-31,5 grubości 10cm e/ Podwójnym powierzchniowym utrwaleniu grysami i bitumem f/ Uzupełnieniu poboczy g/ Oczyszczeniu rowów i przepustów h/ Uzupełnieniu nawierzchni zjazdów kruszywem Geometria pozioma Geometria pozioma wg. stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący. Orientacyjny zakres przebudowy /powierzchnie zgodnie z przedmiarem robót/: a/ Długość - 2420 m b/ Szerokość jezdni - 3,2 m Geometria pionowa Geometria pionowa wg. Stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący i poprawę odwodnienia. Zestawienie powierzchni i długości Zakres planowanej inwestycji położonej na działce ewid. 929, 930, 931, 932, 933, a/ Długość remontowanego odcinka - 2420 m b/ Szerokość - 3,2m Inne wymagania Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Ewentualne różnice zauważone w terenie w odniesieniu do założeń projektowych ,należy niezwłocznie zgłosić Jednostce Projektowej i Zamawiającemu. Po zakończeniu remontu przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Przed przystąpieniem do robót związanych z remontem drogi wykonawca uzyska zgodę na zajęcie pasa drogi publicznej a także wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu /jeśli zajdzie taka potrzeba/. Jeżeli zajdzie taka konieczność wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcia pasa drogowego, a także uiści stosowne opłaty. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego /na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji/. Ze względu na specyfikę i charakter robót roboty remontowe przedmiotowej drogi będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi komplet dokumentów materiałów planowanych do wbudowania. 3. Temat: Remont drogi leśnej Nr 242/544 w leśnictwie Dziewięcierz Opis: OPIS PRAC Istniejący stan zagospodarowania terenu Planowana droga do remontu posiada nawierzchnie z kruszywa /wcześniejsze remonty częściowe/ na całym odcinku podlegającym remontowi. Z rozpoznania gruntowego w terenie wynika że istniejące grunty rodzime to piaski, piaski pylaste i gliny piaszczyste, które zakwalifikować można w stanie suchym go grupy nośności GI lecz w przypadku nawodnienia są to grunty słabo nośne. LOKALIZACJA INWESTYCJI Województwo: podkarpackie powiat: lubaczowski gmina: Horyniec Zdrój obręb ew.: Dziewięcierz Leśnictwo Dziewięcierz Działki ewidencyjne 160/1, 160/2, 160/3, 520, Projektowane zagospodarowanie terenu Planuje się ułożenie na całości odcinka drogi w-wy nawierzchni z kruszywa grubości średnio 10cm poprzedzonej warstwą 20cm z kruszywa łamanego frakcji 20,00-63,00. Nawierzchnia ta uzupełni i uszczelni istniejącą nawierzchnie poprawiając jednocześnie jej nośność oraz zapewni przeniesienie obciążeń od pojazdów w zakresie 10t na oś. PROJEKTOWANE ZABIEGI: a/ Usunięciu zalegającego humusu na jezdni i poboczu b/ Ułożenie w-wy wyrównującej z kruszywa 20,00-63,00 grubości 20cm c/ Ułożeniu w-wy nawierzchni z kruszywa 0-31,5 grubości 10cm d/ Podwójnym powierzchniowym utrwaleniu grysami i bitumem e/ Uzupełnieniu poboczy f/ Oczyszczeniu rowów i przepustów g/ Uzupełnieniu nawierzchni zjazdów kruszywem Geometria pozioma Geometria pozioma wg. stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący. Orientacyjny zakres przebudowy (powierzchni zgodnie z przedmiarem robót): a/ Długość - 770 m b/ Szerokość jezdni - 3,0 m Geometria pionowa Geometria pionowa wg. Stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący i poprawę odwodnienia. Zestawienie powierzchni i długości Zakres planowanej inwestycji położonej na działce ewid. 160/1, 160/2, 160/3, 520, a/ Długość remontowanego odcinka - 770 m b/ Szerokość - 3,0m Inne wymagania Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Ewentualne różnice zauważone w terenie w odniesieniu do założeń projektowych ,należy niezwłocznie zgłosić Jednostce Projektowej i Zamawiającemu. Po zakończeniu remontu przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Przed przystąpieniem do robót związanych z remontem drogi wykonawca uzyska zgodę na zajęcie pasa drogi publicznej a także wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu /jeśli zajdzie taka potrzeba/. Jeżeli zajdzie taka konieczność wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcia pasa drogowego, a także uiści stosowne opłaty. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego /na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji/. Ze względu na specyfikę i charakter robót roboty remontowe przedmiotowej drogi będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi komplet dokumentów materiałów planowanych do wbudowania. 4. Temat: Remont drogi leśnej Nr 242/508 w leśnictwie Werchrata Opis: OPIS PRAC Istniejący stan zagospodarowania terenu Planowana droga do remontu posiada nawierzchnie z kruszywa na całym odcinku podlegającym remontowi na której w części ułożona jest nawierzchnie bitumiczna /ok. 500m/ a na pozostałej części wykonane jest utrwalenie powierzchniowe. Na części drogi widać ślady grysów układanych na lepiszczu asfaltowym. LOKALIZACJA INWESTYCJI Województwo: podkarpackie powiat: lubaczowski gmina: Horyniec Zdrój obręb ew.: Werchrata/Prusie Leśnictwo Werchrata Działki ewidencyjne 761, 764, 765, 453, 454, 766/2, Projektowane zagospodarowanie terenu Planuje się ułożenie na całości odcinka drogi w-wy utrwalenia powierzchniowego z podwójnym rozsianiem grysów, poprzedzonej warstwą wyrównującą gr. 10cm z kruszywa 0-31,5. Nawierzchnia ta uzupełni i uszczelni istniejącą nawierzchnie poprawiając jednocześnie jej nośność oraz zapewni przeniesienie obciążeń od pojazdów w zakresie 10t na oś. PROJEKTOWANE ZABIEGI: a/ Usunięciu pozostałości częściowo zalegającego humusu na jezdni i poboczu b/ Oczyszczeniu mechanicznie nawierzchni c/ Wyrównanie kruszywem 0-31,5 gr. 10cm d/ Skropieniu nawierzchni /naw. Bitumiczna, grysy i tłuczeń/ e/ Podwójnym utrwaleniu grysem i emulsją f/ Uzupełnieniu poboczy g/ Oczyszczeniu i odmuleniu rowów Geometria pozioma Geometria pozioma wg. stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący. Orientacyjne wymiary /powierzchni zgodnie z przedmiarem robót/: a/ Długość - 2750 m b/ Szerokość jezdni - 3,0 m Geometria pionowa Geometria pionowa wg. Stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący i poprawę odwodnienia. Zestawienie powierzchni i długości Zakres planowanej inwestycji położonej na działce ewid. 761, 764, 765, 453, 454, 766/2, a/ Długość remontowanego odcinka - 2750 m b/ Szerokość - 3,0m Inne wymagania Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Ewentualne różnice zauważone w terenie w odniesieniu do założeń projektowych ,należy niezwłocznie zgłosić Jednostce Projektowej i Zamawiającemu. Po zakończeniu remontu przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Przed przystąpieniem do robót związanych z remontem drogi wykonawca uzyska zgodę na zajęcie pasa drogi publicznej a także wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu /jeśli zajdzie taka potrzeba/. Jeżeli zajdzie taka konieczność wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcia pasa drogowego, a także uiści stosowne opłaty. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego /na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji/. Ze względu na specyfikę i charakter robót roboty remontowe przedmiotowej drogi będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi komplet dokumentów materiałów planowanych do wbudowania. 5. Temat: Przebudowa drogi leśnej Nr 242/1054 w leśnictwie Opaka Opis: OPIS PRAC LOKALIZACJA INWESTYCJI Województwo: podkarpackie powiat: lubaczowski gmina: Lubaczów obręb ew.: Opaka Leśnictwo Opaka Działki ewidencyjne 277, 274, Projektowane zagospodarowanie terenu Planuje się podwójne utrwalenie powierzchniowe na całej długości odcinka wraz ze zjazdami i mijankami. PROJEKTOWANE PODWÓJNE UTRWALENIE POWIERZCHNIOWE: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni jest zabiegiem utrzymaniowym polegającym na kolejnym rozłożeniu: a/ warstwy lepiszcza, b/ warstwy kruszywa, c/ drugiej warstwy lepiszcza, d/ warstwy drobniejszego kruszywa e/ szerokość drogi 3,5m f/ długość 1090 mb Geometria pozioma Geometria pozioma wg. stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót. Geometria pionowa Geometria pionowa wg. Stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót. Zestawienie powierzchni i długości Powierzchnia planowanych robót nawierzchniowych położonej na działce ewid. 277, 274 wynosi około 0,4 ha i przewiduje wykonanie zabezpieczenia nawierzchni jezdni, mijanek oraz zjazdów. Inne wymagania Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Po zakończeniu budowy przed oddaniem go do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Przed przystąpieniem do robót związanych z przebudową drogi wykonawca uzyska zgodę na zajęcie pasa drogi publicznej a także wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu. Jeżeli zajdzie taka konieczność wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcia pasa drogowego, a także uiści stosowne opłaty. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego /na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji/. Ze względu na specyfikę i charakter robót roboty remontowe przedmiotowej drogi będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi komplet dokumentów materiałów planowanych do wbudowania. 6. Temat: Remont drogi leśnej Nr 242/53 w leśnictwie Łukawiec Opis: OPIS PRAC Istniejący stan zagospodarowania terenu Planowana droga do remontu posiada nawierzchnie bitumiczną na całym odcinku podlegającym remontowi. W skutek intensywnej eksploatacji na powierzchni jezdni powstały spękania podłużne i poprzeczne nawierzchni. LOKALIZACJA INWESTYCJI Województwo: podkarpackie powiat: lubaczowski gmina: Wielkie Oczy obręb ew.: Łukawiec/Kobylnica Ruska Leśnictwo Łukawiec Działki ewidencyjne 6081, 6080, 6079, 6078, 6077, 877, 874, 873, 870, 872, 869/1,869/2,868,867,281/2, Projektowane zagospodarowanie terenu Planuje się ułożenie na całości odcinka drogi w-wy ścieralnej typu /slurry seal/. Nawierzchnia ta uszczelni istniejącą nawierzchnie zabezpieczając powierzchniowe uszkodzenia, poprawiając jednocześnie jej nośność oraz zapewni przeniesienie obciążeń od pojazdów w zakresie 10t na oś. PROJEKTOWANE ZABIEGI: a/ Ścinanie istniejących poboczy 0,75-1,00m b/ Oczyszczenie nawierzchni c/ Skropienie emulsją d/ Ułożeniu cienkiej w-wy ścieralnej na zimno - typu /slurry seal/ Odmulenie i remont istniejących przepustów W miejscach większych nierówności jezdni należy zwiększyć grubość w-wy ścieralnej!!! Geometria pozioma Geometria pozioma wg. stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący. Orientacyjne wymiary /powierzchni zgodnie z przedmiarem robót/: a/ Długość - 4100 m b/ Szerokość jezdni - 3,2 m Geometria pionowa Geometria pionowa wg. Stanu i inwentaryzacji przed przystąpieniem do robót oraz niewielka korekta ze względu na stan istniejący i poprawę odwodnienia. Zestawienie powierzchni i długości Powierzchnia planowanej inwestycji położonej na działce ewid. 6081, 6080, 6079, 6078, 6077, 877, 874, 873, 870, 872, 869/1,869/2,868,867,281/2 a/ Długość remontowanego odcinka - 4100 b/ Szerokość - 3,2m Inne wymagania Wykonawca przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowej inwentaryzacji stanu istniejącego zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji, oraz stanu obiektów budowlanych na tychże działkach, opisania ich stanu technicznego i funkcjonalnego. Ewentualne różnice zauważone w terenie w odniesieniu do założeń projektowych ,należy niezwłocznie zgłosić Jednostce projektowej i Zamawiającemu. Po zakończeniu remontu drogi przed oddaniem jej do użytku wymagana jest inwentaryzacja powykonawcza w zakresie jak powyżej. Przed przystąpieniem do robót związanych z remontem drogi wykonawca uzyska zgodę na zajęcie pasa drogi publicznej a także wykona i uzgodni projekt organizacji ruchu /jeśli zajdzie taka potrzeba/. Jeżeli zajdzie taka konieczność wystąpi z wnioskiem do zarządcy drogi o zajęcia pasa drogowego, a także uiści stosowne opłaty. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego /na podstawie analizy porównawczej z obu inwentaryzacji/. Ze względu na specyfikę i charakter robót roboty remontowe przedmiotowej drogi będą rozliczane kosztorysem powykonawczym. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi komplet dokumentów materiałów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 10 000.00 PLN Dla zadania częściowego nr 2: 20 000.00 PLN Dla zadania częściowego nr 3: 12 000.00 PLN 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012.07.27 do godz. 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 3 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach