Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu i Żywcu

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3782800 , fax. 034 3249428
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 7 7
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3782800, fax. 034 3249428
    REGON: 01061308300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu i Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Bieruniu, Zawierciu i Żywcu: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 4 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa. Prace polegają na wykonaniu remontu trzech pokoi biurowych, adaptacji pomieszczenia na sekretariat Biura Kontroli na Miejscu Śląskiego OR ARiMR, malowaniu pomieszczeń biurowych, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach oraz wymianie instalacji elektrycznej. Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Bieruniu, ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń. Prace polegają na malowaniu pomieszczeń BP. Zadanie nr 3- Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach, wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową, remoncie daszków nad wejściami do budynku oraz remoncie obróbek blacharskich. Obejmują również montaż nawietrzaków w oknach PCV w pomieszczeniach piwnicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 1 - Śląski OR: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zadanie nr 2 - BP Bieruń: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zadanie nr 3 - BP Zawiercie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zadanie nr 4 - BP Żywiec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1e; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia w poszczególnych zadaniach. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2A-2D) tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 186 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach