Przetargi.pl
Urządzenie sekretariatu Biura Kontroli na Miejscu Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - dostawa mebli biurowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3782800 , fax. 034 3249428
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 7 7
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3782800, fax. 034 3249428
    REGON: 01061308300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Urządzenie sekretariatu Biura Kontroli na Miejscu Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - dostawa mebli biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych do sekretariatu Biura Kontroli na Miejscu Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 266. Zamówienie obejmuje zakup mebli biurowych, ich dostawę pod wyżej wskazany adres, wniesienie do pomieszczenia 226 oraz montaż i ustawienie mebli w pokoju. Opis przedmiotu zamówienia, specyfikację ilościową zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ, rzut pomieszczenia, aranżację funkcyjno-meblową zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Zamawiający informuje, że wskazane pomieszczenie znajduje się na drugim piętrze, w budynku nie ma windy. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) nazwy własne materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ. Ilekroć w SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej produkty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone meble biurowe w okresie 24 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 134 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach