Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru z funkcji żłobka na lokale usługowe w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia publicz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru z funkcji żłobka na lokale usługowe w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń parteru z funkcji żłobka na lokale usługowe w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu. 1.Zamówienie obejmuje: a) roboty budowlane - rozbiórkę i wyburzenie ścianek działowych, wykonanie nowych ścianek działowych wydzielających lokale usługowe, zamurowanie otworów w ścianach międzylokalowych, wykonanie otworów w ścianach, przemurowanie przewodów kominowych, prace wykończeniowe tynkarskie i malarskie; b) roboty wentylacyjne - wykonanie nowej wentylacji wewnętrznej, udrożnienie wentylacji, c) roboty sanitarne - wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej, d) prace towarzyszące wynikające z technologii, w tym wywóz materiałów rozbiórkowych i codzienne utrzymanie porządku wokół terenu robót itp. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w: a) dokumentacji technicznej wykonanej przez: - branża architektura - mgr inż. mgr inż. arch. Iwonę Całus - zał. nr 1 - branża konstrukcja - mgr inż. Marcina Kubiczak - zał. nr 1a, - branża sanitarna - inż. Grażynę Sztyler - - zał. nr 1b, b) przedmiarze robót - załącznik nr 2, 2a, (przedmiary robót należy traktować jako uzupełnienie do dokumentacji, której zapisy są podstawą do określenia zakresu prac- podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna ); c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 3; d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót sanitarnych - zał. nr 3a; f) we wzorze umowy. Uwaga: 1.Montaż i wymianę drzwi wejściowych i wewnątrzlokalowych oraz montaż urządzeń sanitarnych wraz z osprzętem i położeniem płytek ceramicznych Najemcy wykonają we własnym zakresie i na koszt własny. 2.Przemurowanie okien i drzwi wykonać w porozumieniu z Najemcami poszczególnych lokali. 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu tarasu wejściowego do lokali, wzmocnienia stropu piwnicy i robót elektrycznych. Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 14 w godz. 7.30-15.00. Wykonawca wykona remont lokali zgodnie z dokumentacją techniczną, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 ustawy. Wadium może być wnoszone w formach wskazanych w art.45 ust.6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy ZGM-u w PEKAO SA Oddział w Świnoujściu nr 63 1240 3914 1111 0000 3088 5813 z dopiskiem WADIUM - przetarg-wykonanie prac remontowych-zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru z funkcji żłobka na lokale usługowe w budynku przy ul. Wojska Polskiego 23,25,25a w Świnoujściu. 3. Kopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium w stosunku do formy zabezpieczenia określonej w art.45 ust. 6 pkt 1 ustawy lub oryginał dokumentu w stosunku do form zabezpieczenia określonych w art. 45 ust.6 pkt 2 do 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty jak określono w punkcie IX ppkt 8 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej>Zamówienia Publicz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach