Przetargi.pl
Budowa ścieżki edukacyjnej Dbając o figurę poznaję NATURĘ jako zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Nadleśnictwo Połczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, ul. 15 Grudnia 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3662230 , fax. 094 3662230
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Połczyn
    ul. 15 Grudnia 12 12
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3662230, fax. 094 3662230
    REGON: 33004428100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki edukacyjnej Dbając o figurę poznaję NATURĘ jako zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: A. Zakup metalowych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż na terenie SM Tadeuszówka ul. Sobieskiego 13 w Połczynie Zdroju oraz dwóch odrębnych lokalizacjach wskazanych przez zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Przy SM Tadeuszówka zostaną zainstalowane: - biegacz + orbitrek szt. 1 - wyciąg górny + wyciskanie siedząc szt.1 - prasa nożna + wioślarz szt. 1 - twister- wahadlo szt. 1 - podciąg nóg szt. 1 W lokalizacji nr 2 wskazanej przez Zamawiającego zamontowany zostanie: - biegacz + orbitrek szt.1 W lokalizacji nr 3 wskazanej przez Zamawiającego zamontowany zostanie: - prasa nożna + wioślarz szt.1 W każdej z lokalizacji zamieszczona zostanie tablica z regulaminem korzystania z siłowni, której dostawa i montaż leży po stronie Wykonawcy. Kolejność wykonywania prac przy montażu siłowni zewnętrznych 1. Wyznaczyć i wyrównać teren pod urządzenie, 2. Wykopać dół pod fundament prefabrykowany o głębokości 35x100x100cm dla pylona, fundament pojedynczy dla urządzeń sprawnościowych o wymiarach 55x50x50cm, (dopuszcza się wykonanie fundamentu na miejscu zgodnie z PN), 3. Ułożyć fundament prefabrykowany 30 cm pod powierzchnią ziemi, wypoziomować, 4. Nawiercić otwory w betonie do zamocowania kotew rozporowych, 5. Zamocować stalowe kotwy rozporowe (pręt 16 mm), upewnić się, że wszystkie dobrze są zamocowane w betonie, 6. Przymocować urządzenie zachowując pion pylona, 7. Montaż urządzeń sprawnościowych do fundamentu i pylona, 8. Wypoziomować i sprawdzić ich stabilności, 9. Zasypać fundament pylona 10 cm, a fundament pojedynczy 30 cm warstwą ziemi, 10. Rekultywacja terenu, 11. Uprzątnięcie terenu po wykonanych pracach Załącznik Nr 2 stanowi szczegółowy opis wymaganych urządzeń będących wyposażeniem siłowni zewnętrznych. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia do siłowni zewnętrznych winny posiadać stosowane certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957. Zamawiający żąda załączenia wszystkich ww. dokumentów do oferty. Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. Urządzenia winny być wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo na kolor brązowo-zielony. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. Wszystkie urządzenia winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory. Każde urządzenie winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. Każde urządzenie winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu rysunki, zdjęcia bądź wizualizację zaproponowanych urządzeń do siłowni zewnętrznych określonych w ofercie wraz z opisem potwierdzające spełnianie wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku Nr 3 . Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z siłowni zewnętrznych - 3 szt. na tablicach drewnianych montowanych na kotwach do fundamentu betonowego. Wykonawca udziela minimum 24 miesięcy gwarancji na wszystkie dostarczone urządzenia licząc od dnia protokolarnego ich odbioru. Po zakończonych pracach Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. B. Dostawa wraz z montażem (elementów edukacyjnej infrastruktury terenowej): Tablice informacyjne - 15 szt. zgodnie z tematyką stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ. Tablice informacyjne ustawione na trasie ścieżki dydaktycznej będą prezentowały wybrane gatunki roślin i zwierząt objęte ścisłą i częściową ochroną, wybrane siedliska naturowe występujące na obszarze realizacji projektu oraz metody ochrony przyrody. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązany jest do dostarczenia i montażu tablic zgodnie z tematyką stanowiącą załącznik nr 4. Wymiary tablic 100x135 cm zgodnie z Księgą Wizualizacji Lasów Państwowych. Tablice wydrukowane na folii z 5 letnią gwarancją, dodatkowo powleczone laminatem UV z 5 letnią gwarancją. Nośnikiem głównym powinna być blacha ocynkowana. Stelaże do tablic wykonane z drewna iglastego. Dach dwuspadowy wykonany z sześciu desek montowanych na zakład 3 cm. Wymiary desek 15x2,5x200 cm. Boczne części dachu wykończone ryglem o szerokości 8 cm. Oprawa tablicy wykonana z 4 desek z jednostronnym zewnętrznym oflisem. Grubość desek min 2,5 cm szerokość około 10-15 cm Część tylna oprawy tablicy zabezpieczona w całości deską lub wodoodporną płytą. Stelaż zamontowany na słupach średnicy min. 12cm. Do słupów należy zamontować kotwy stalowe za pomocą śrub zamkowych. długość kotw 100 cm. Stelaż na kotwach należy zamontować na fundamencie wykonanym z betonu B15 Po stronie Wykonawcy leży skład graficzny tablicy wraz z zapewnieniem materiału fotograficznego obrazującego opisywane zagadnienie. Projekty tablic należy wykonać w oparciu o licencjonowane fotografie i autoryzowane teksty. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania źródła pochodzenia fotografii celem ich weryfikacji przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 8 kompletów miejsc spoczynkowych (komplet = stół, 2 ławki, kosz na śmieci, stojak na rowery) jako punkty edukacyjne na ścieżce. Ławki ustawione na terenie wybranych przystanków pozwolą na odpoczynek w czasie przejścia lub przejazdu rowerem ścieżką edukacyjną; Ławostoły wykonane z półbali z drewna iglastego, na podkładach dębowych. długość ławostołu 200 cm szerokość blatu stołu 80 cm szerokość siedzisk około 30 cm grubość blatu i siedzisk min 14 cm. Ławostoły na kotwach stalowych należy zamontować na fundamencie wykonanym z betonu B15 Kosz o pojemności 160 litrów z zamykaną klapą uniemożliwiającą dostęp zwierzętom. Stojak rowerowy wykonany z bala średnicy około 30-40 cm na sześć rowerów. Słupki informacyjne z kierunkowskazem, o wymiarach ok. 20x30cm w ilości 50 sztuk jako oznakowanie przebiegu ścieżki. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawcy zobowiązany jest do dostawy i montażu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego słupków informacyjnych (kierunkowych). C. Budowa wiaty edukacyjnej: powierzchnia zabudowy: do 25 m2, powierzchnia użytkowa: do 25 m2, wysokość całkowita: do 3,5 m, Charakterystyka obiektu : Wiatę drewnianą nieobudowaną projektuje się jako miejsce edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Wiata wyposażona będzie w 2 ławostoły których dostawa i montaż leżą po stronie Wykonawcy. Ławostoły wykonane z półbali z drewna iglastego, na podkładach dębowych. długość ławostołu 200 cm szerokość blatu stołu 80 cm szerokość siedzisk około 30 cm grubość blatu i siedzisk min 14 cm. Ławostoły na kotwach stalowych należy zamontować na fundamencie wykonanym z betonu B15 Dane konstrukcyjno - materiałowe wiaty: - fundamenty - pecki betonowe z betonu żwirowego klasy B-15 , które stanowią podstawę do mocowania słupów nośnych wiaty . (Wyceniając pozycję fundamenty należy uwzględnić środek pozwalający na prawidłowe wykonanie pecek betonowych w niskich temperaturach) - konstrukcja wiaty - na słupach drewnianych fi 25 cm mocowanych do pecek betonowych przy pomocy kotew z płaskownika o szerokości 4 cm zakotwiczonych w peckach betonowych i wyprowadzonych 30 cm ponad pecki. Połączenie słupa nośnego z kotwiami śrubami fi 10 mm - więźba dachowa - drewniana czterospadowa umocowana na płatwach 18 x 18 cm osadzonych na słupach nośnych wiaty . Krokwie drewniane 16 x 8 cm wypuszczone poza obrys budowli stanowią równocześnie okap. Krokwie wzmocnione jętkami 12 x 6 cm. Zwiatrowania stanowią zastrzały 16 x 8 cm zamocowane w płatwii i słupie nośnym. Konstrukcja dachu oszalowana deskami grub. 25 mm na styk . Pokrycie połaci dachowej stanowią gonty bitumiczne na podkładzie z papy. Wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych oraz przeciw grzybom i owadom oraz przeciwpożarowo ( np. ogniochron, fobos-4 ) - posadzka - z kostki drewnianej zabezpieczyć przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych oraz przeciw grzybom i owadom oraz przeciwpożarowo ( np. ogniochron, fobos-4 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu, wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach