Przetargi.pl
Budowa budynku remizy OSP w Krupach - roboty wykończeniowe

Gmina Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, ul. J.H.Dąbrowskiego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 344 63 01 , fax. 94 344 63 09
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Darłowo
    ul. J.H.Dąbrowskiego 4 4
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 344 63 01, fax. 94 344 63 09
    REGON: 33092091400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadarlowo.pl, http://ug.darlowo.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku remizy OSP w Krupach - roboty wykończeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych budynku remizy OSP w Krupach wraz z robotami towarzyszącymi na terenie działki nr 146 i 148/1 w obrębie ewidencyjnym Krupy. 2.Powierzchnia zabudowy remizy OSP w Krupach - 148 m2; 3.Kubatura budynku - 695,6 m3. 4.Remiza została zaprojektowana i wykonana jako budynek parterowy niepodpiwniczony gospodarczy, w którym zaplanowane zostały pomieszczania magazynowo-gospodarcze. Zaprojektowana remiza składa się z trzech części: 1)pierwsza część stanowi wiatrołap, pomieszczenie magazynowe nr 1 (szatnia), pomieszczenie sanitarne (w.c. + natrysk), magazyn nr 2 (na sprzęt p. poż. -gotowości do nagłej akcji) o wysokości w świetle pomieszczeń 4,7 m; 2)w drugiej części zaprojektowano magazyny pomocnicze nr 3 i 4 sprzętu OSP o wysokości w świetle pomieszczeń 4,7 m; 3)w trzeciej części zaprojektowano pomieszczenia gospodarcze jako zaplecze remizy ze sprzętem porządkowym o wysokości w świetle pomieszczeń 4,7 m. 4)budynek zaprojektowany został w układzie konstrukcyjnym podłużnych ścian nośnych w tradycyjnej technologii wykonania. Dach wysoki naczółkowy, kryty dachówką cementową barwioną w kolorze ciemnej czerwieni. 5.Na dzień dzisiejszy został wykonany stan surowy zamknięty. 6.W ramach przedmiotu zamówienia należy m. in. wykonać: 1)posadzki - ok. 267,84 m2, 2)wykonanie tynków wewnętrznych - ok. 546,14 m2, 3)dwukrotne malowanie - ok. 680,06 m2, 4)docieplenie ścian zewnętrznych, elewacje - ok. 303,116 m2, 5)wykonanie parapetów, 6)wykonanie podbitki, 7)wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych - 300 m2, 8)wykonanie ogrodzenia, wraz z bramą i furtką - ok. 102 mb, 9)wykonanie instalacji elektrycznej (zasilanie zalicznikowe, tablica elektryczna, instalacja odgromowa obiektu, pomiary powykonawcze), 10)wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej wraz z przyłączami. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w specyfikacjach technicznych i dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Do Wykonawcy należeć będzie również w szczególności pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. 9.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Sławieńskiego. 10.Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100 groszy) do dnia 29.06.2016 r. do godz. 11:00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: konto Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie nr: 80 8566 0003 0100 1326 2000 0001 4.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji (wadium) należy złożyć w Sekretariacie, pokój nr 26 najpóźniej w terminie do 29.06.2016 r. do godz. 11:00, w oddzielnym opakowaniu i oznaczyć; Wadium do przetargu na: Budowę budynku remizy OSP w Krupach - roboty wykończeniowe Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach