Przetargi.pl
Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4411200 , fax. 91 4411300
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4411200, fax. 91 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rzgw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99, oznaczonych kodami CPV: kod główny: CPV 45200000-9: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; kody dodatkowe: CPV 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę; CPV 45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni; CPV 45440000-3: Roboty malarskie i szklarskie; CPV 45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków; CPV 45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych. 2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) Roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy zjazdów umocnionych budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99 wraz z przebudową infrastruktury kanalizacyjnej i elektrycznej, zgodne z opracowaną dokumentacją, tzn. między innymi: Brzeg prawy: a.Rozebranie pozostałości istniejącego, zniszczonego zjazdu i wykonanie wykopu roboczego. b.Pogrążenie ścianek szczelnych projektowanego zjazdu. c.Usunięcie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej oraz linii energii elektrycznej. d.Montaż ściągów stężających ścianki. e.Ułożenie nowej sieci kanalizacji deszczowej oraz linii energii elektrycznej. f.Wykonanie oczepów żelbetowych i żelbetowej płyty zjazdu. g.Wykonanie narzutu kamiennego przed progiem zjazdu. h.Wykonanie i montaż wyposażenia (pachoły cumownicze ZL15 sztuk 4 i barierki ochronne, ogrodzenie i bramy wjazdowe). i.Wykonanie pachołów cumowniczych rurowych - sztuk 2. j.Wykonanie drogi dojazdowej technologicznej wzdłuż przymostka prowadzącej na teren nabrzeża od strony WG. Brzeg lewy: a.Wycinka drzew w rejonie zjazdu lewego. Ze zjazdem na brzegu lewym kolidują drzewa, na które uzyskano decyzję zezwalająca na wycinkę. Planowane do wycięcia są 2 drzewa, których korony do wysokości 1,3 m rozgałęziają się na 7 i 2 konary. W ramach tych prac należy również wykonać karczowanie dwóch pni. Pozyskany z wycinki materiał należy usunąć (przetransportować) poza obszar wpływu wód powodziowych. Pozyskane drewno należy pociąć na odcinki o długości 1m oraz wywieźć na odległość do 20 km i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Drewno pełnowartościowe stanowi własność RZGW. Natomiast drewno niepełnowartościowe Wykonawca zagospodaruje na własny koszt - zgodnie z obowiązującymi przepisami. UWAGA! Wykonawca może usunąć drzewa poza okresem lęgowym, tj. po 15 października 2016 r. b. Przebudowa nawierzchni zjazdu. c. Obcięcie istniejącej ścianki szczelnej do wysokości nawierzchni zjazdu. d. Wykonanie 2 sztuk pachołów cumowniczych rurowych. 2) Projekt oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót, oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz.1126), które Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi wykonać i uzgodnić z Zamawiającym w terminie do 5 dni roboczych po podpisaniu umowy. 3) Prace związane z oznakowaniem nawigacyjnym szlaku żeglownego zgodnie z uzgodnionym Projektem oznakowania nawigacyjnego dla rejonu robót. 4) Przygotowanie obiektu do odbioru w tym dokumentów niezbędnych do tego celu (dokumentacja powykonawcza): a. projekt powykonawczy wykonany na bazie projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę; b. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (na dzień zgłoszenia prac do odbioru, dokumentacja geodezyjna powinna być co najmniej zgłoszona do zarejestrowania w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej); c. nowy obiekt przedstawiony (odwzorowany graficznie) w formacie ESRI Shapefile na zewnętrznym nośniku danych. Plik shapefile odwzorowany w układzie PUWG 2000 (warstwa liniowa) powinien zawierać wypełnioną tabelę atrybutów w zakresie co najmniej: nazwę cieku, województwo, gmina, powiat, miejscowość. Wymagana dokładność pozioma prezentacji pomiaru poniżej 0,2 m. d. sondaż dna po zakończeniu robót, z rejonu prac wykonany w pasie 20m o rozdzielczości poziomej co najmniej 5x5 m i pionowej 0,1 m przedstawiony w formacie .dwg doci Shapefile na zewnętrznym nośniku danych. e. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzający czystość dna w pasie ok. 20,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac wykonanego po zakończeniu prac; f. raport nurkowy (wykonany przez firmę posiadającą zezwolenie na wykonywanie prac podwodnych na obszarach wód śródlądowych będących w jurysdykcji Dyrektora Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie), potwierdzającego jakość wykonanej pracy w części podwodnej; g. atesty, aprobaty techniczne bądź deklaracje zgodności na zastosowane materiały i karty gwarancyjne; h. dziennik budowy; i. pozostałe dokumenty wymagane przepisami i związane z wykonanym przedmiotem zamówienia. 5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację, o której mowa w pkt 4), w następującej formie i ilości egzemplarzy: a. projekt powykonawczy wykonany na bazie projektu zatwierdzonego pozwoleniem na budowę - w wersji papierowej 3 egz. oraz w wersji elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) w formacie edytowalnym doc, dwg oraz w wersjach zeskanowanych do formatu pdf - będących wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych; b. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - w wersji papierowej 3 egz. oraz na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) w wersjach zeskanowanych do formatu pdf - będących wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych; c. nowy obiekt przedstawiony (odwzorowany graficznie) w formacie ESRI Shapefile na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD); d. sondaż dna po zakończeniu robót, z rejonu prac wykonany w pasie 20m o rozdzielczości poziomej co najmniej 5x5 m i pionowej 0,1 m - 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) w formacie edytowalnym doc, dwg oraz w wersjach zeskanowanych do formatu pdf - będących wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych; e. raport nurkowy potwierdzający czystość dna w pasie ok. 20,0 m od obiektu oraz w rejonie prowadzonych prac - 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) w formacie edytowalnym doc, dwg oraz w wersjach zeskanowanych do formatu pdf - będących wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych; f. raport nurkowy potwierdzającego jakość wykonanej pracy w części podwodne - 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) w formacie edytowalnym doc, dwg oraz w wersjach zeskanowanych do formatu pdf - będących wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych; g. atesty, aprobaty techniczne bądź deklaracje zgodności na zastosowane materiały i karty gwarancyjne - 1 egz. (oryginały dokumentów) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) w wersjach zeskanowanych do formatu pdf - będących wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych; h. dziennik budowy - 1 egz. (oryginał) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na zewnętrznym nośniku danych (np. CD/DVD) zeskanowany do formatu pdf - będącym wiernym odwzorowaniem przekazywanej wersji papierowej; i. pozostałe dokumenty wymagane przepisami i związane z wykonanym przedmiotem zamówienia - w zależności od rodzaju dokumentu (wersja papierowa oraz wersja zeskanowana do formatu pdf - będąca wiernym odwzorowaniem przekazywanych wersji papierowych). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1) Projekty budowlane pn.: Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99, opracowane przez Pracownię Projektową EMSAN Małgorzata Szalewicz, ul. Niemcewicza 24C/3, 71-540 Szczecin w październiku 2014 r. a) branża hydrotechniczna - przebudowa budowli specjalnej, b) branża instalacyjna - przebudowa kanalizacji deszczowej, c) branża elektryczna - przebudowa sieci kablowej niskiego napięcia. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla zadania pn.: Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99, opracowane przez Pracownię Projektową EMSAN Małgorzata Szalewicz, ul. Niemcewicza 24C/3, 71-540 Szczecin w październiku 2014 r. a) branża hydrotechniczna - przebudowa budowli specjalnej, b) branża instalacyjna - przebudowa kanalizacji deszczowej, c) branża elektryczna - przebudowa sieci kablowej niskiego napięcia. 3) Operat wodnoprawny dla zadania pn.: Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99 opracowany przez Pracownię Projektową EMSAN Małgorzata Szalewicz, ul. Niemcewicza 24C/3, 71-540 Szczecin w październiku 2014 r. 4) Aktualizacje przedmiarów robót dla zadania pn.: Przebudowa budowli specjalnej Gryfino na lewym i prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,99 opracowane przez Pracownię Projektową JUST PPROJECT Justyna Just, ul. Rynek Sienny 3/6, 70-542 Szczecin w kwietniu 2016 r. a) branża hydrotechniczna - przebudowa budowli specjalnej, b) branża instalacyjna - przebudowa kanalizacji deszczowej, c) branża elektryczna - przebudowa sieci kablowej niskiego napięcia 5) Decyzję Nr 139/V-OŚ/14 z dnia 26.11.2014 r., wydaną przez Starostę Gryfińskiego zezwalającą na usunięcie drzew. 6) Decyzję Nr 42/V-OŚ/16 z dnia 26.02.2016 r., wydaną przez Starostę Gryfińskiego zmieniającą decyzję Nr 139/V-OŚ/14. 7) Decyzję Nr 64/XIII-OŚ/14 z dnia 25.11.2014 r. - Pozwolenie wodnoprawne wydane przez Starostę Gryfińskiego. 8) Decyzję Nr 20/2015 z dnia 26.01.2015 r. - Pozwolenie na budowę, wydane przez Wojewodę Zachodniopomorskiego. 9) Prawo do dysponowania działkami nr 12 oraz 16 obręb nr 3 miasta Gryfino nadane 22.10.2014 r. przez Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino pismem znak: BWG.6810.51.2014.BB. 10) Prawo do dysponowania działką nr 8 obręb nr 3 miasta Gryfino nadane 03.10.2014 r. przez Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino pismem znak: BMP-PI.7230.127-1.14. 11) Prawo do dysponowania działką nr 223/14 oraz 223/5 obręb nr 3 miasta Gryfino nadane 20.10.2014 r. przez Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino pismem znak: BMP-PI.7230.127-2.14. 12) Prawo do dysponowania działką nr 223/3 obręb nr 3 miasta Gryfino nadane 18.09.2014 r. przez Spółdzielnię Pracy Piast ul. Rapackiego 3, 74-100 Gryfino. UWAGA! Wykonawca może usunąć drzewa (brzeg lewy) poza okresem lęgowym, tj. po 15 października 2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - NBP O/O Szczecin - 58 1010 1599 0518 5513 9120 0000 - w tytule przelewu należy zawrzeć zapis: Wadium - IW-232-1/16. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale, a z treści tych poręczeń lub gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta poręczenia lub gwarancji) obejmujące odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji, 4) nazwa i numer przedmiotowego postępowania, Zamawiający prosi o nie łączenie (nie zszywanie, nie bindowanie itp.) dokumentu poręczenia lub gwarancji z ofertą. 4. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Skarb Państwa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin. Błędne oznaczenie beneficjenta poręczenia lub gwarancji w dokumencie wadialnym jest równoznaczne z niewniesieniem wadium. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 7. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczecin.rzgw.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach