Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH DLA WYKONANIA UKŁADU POMP CIEPŁA Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEGO WĘZŁA CIEPLNEGO OPARTEGO NA KOTLE OLEJOWYM W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAROCINIE

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC PROJEKTOWYCH ORAZ ROBÓT BUDOWLANYCH DLA WYKONANIA UKŁADU POMP CIEPŁA Z PODŁĄCZENIEM DO ISTNIEJĄCEGO WĘZŁA CIEPLNEGO OPARTEGO NA KOTLE OLEJOWYM W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZAROCINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie czterech niezależnych instalacji pomp ciepła dobranych indywidualnie do potrzeb ogrzewania i produkcji ciepłej wody użytkowej poszczególnych budynków obiektu Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie (Pałac oraz park przypałacowy wpisany do rejestru zabytków). Inwestycja realizowana będzie w formule Zaprojektuj i wybuduj oraz dofinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013; Priorytet: Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień oraz badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej dla zmiany źródła ciepła w poszczególnych budynkach obiektu DPS w Szarocinie, 2.opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej następujące elementy: 2.1.projekt budowlany (wszystkich wymaganych branż) - w ilości 4 kompletnych egz. w formie papierowego oryginału - sporządzony zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462), 2.2.projekt wykonawczy - w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462), 2.3.kosztorys inwestorski dla całości prac - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału - sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), 2.4.przedmiar robót dla całości prac projektowych - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału sporządzony zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2.5.specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału sporządzoną zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 3.uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz przekazania mu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę - wydanej na podstawie wykonanego projektu budowlanego i po spełnieniu wymagań określonych w art. 32 ustawy Prawo budowlane, w tym uzyskaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych przepisami szczególnymi, pozwoleń, uzgodnień oraz opinii innych organów, 4.uzyskanie pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987).5.przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego i ratowniczych badań archeologicznych podczas inwestycji o ile będzie wymagane, 6.pełnienie stałego nadzoru archeologicznego podczas prac ziemnych przy realizacji robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji w tym, opracowanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru archeologicznego i przekazania po jednym egzemplarzu do Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu oraz do Zamawiającego, o ile będzie wymagane, 7.przygotowanie harmonogramu realizacji robót budowlanych, który obejmował będzie cały proces inwestycji z uwzględnieniem następujących terminów: wejścia uczestników procesu budowlanego na teren budowy, wykonywania robót przygotowawczych, wykonania zagospodarowania terenu budowy, wykonania infrastruktury na terenie budowy, rozpoczęcia zasadniczych robót na poszczególnych obiektach, ukończenia zasadniczych robót, likwidacji zagospodarowania terenu budowy z przywróceniem do stanu pierwotnego użytkowania dróg i placów, oddania obiektów do użytku, 8.wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i uzyskanego pozwolenia na budowę w sposób zapewniający uzyskanie założonego celu i parametrów technologicznych, 9.sporządzenie: dokumentacji powykonawczej w układzie branżowym wraz z odbiorami branżowymi, próbami sprawdzeniami z wynikiem pozytywnym, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej dla każdej z branż oddzielnie, dokumentacji archeologicznej o ile będzie wymagana, 10.uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz przekazanie mu prawomocnego pozwolenia na użytkowanie - wydanej na podstawie wykonanego projektu budowlanego i po spełnieniu wymagań określonych w art. 54 ustawy Prawo budowlane, w tym uzyskaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń, uzgodnień oraz opinii innych organów,11.przeniesienie praw majątkowych do opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na Zamawiającego, 12.pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego wykonywanie podstawowych obowiązków projektanta w zakresie nadzoru autorskiego, wynikających z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane. Zamawiający oświadcza, że:1.dysponuje prawomocną decyzją o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla zamierzenia stanowiącego przedmiot zamówienia, 2.charakterystyką wydajności cieplnej gruntu, 3.na podstawie opracowanego projektu robót geologicznych dokonał zgłoszenia wykonania otworów wiertniczych właściwemu staroście zgodnie z wymogami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 163, poz. 981 z późn. zm.),4.posiada zatwierdzony plan ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne niepolegające na badaniach geofizycznych wymagających użycia środków strzałowych na wykonanie 40 otworów wiertniczych w celu wykorzystania ciepła Ziemi dla Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz w oparciu o założenia Programu Funkcjonalno - Użytkowego, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizję lokalną a nadto bieżące konsultacje z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, Wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełniania wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zatwierdzenia Zamawiającego w zakresie rozwiązań przyjętych w projekcie budowlanym. Dokumentację należy opracować w formie papierowej zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie *.pdf z możliwością wyszukiwania; opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.ath. Materiały zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia winny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Podczas realizacji robót odbywać się będą rady budowy - doraźne i stałe. Zamawiający wyznacza stałe rady budowy w ilości jeden raz na dwa tygodnie. Ponadto w ramach realizowanego zadania Wykonawca zobowiąże się do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancyjnym. Szczegóły przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach