Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji Skweru im. Sybiraków zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Głównej i Wrocławskiej oraz terenu zieleni zlokalizowanego wzdłuż ul. Głównej (dz. nr 267/3, 64/2, 365, 364/1 obręb 6 Piaskowa Góra)

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji Skweru im. Sybiraków zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Głównej i Wrocławskiej oraz terenu zieleni zlokalizowanego wzdłuż ul. Głównej (dz. nr 267/3, 64/2, 365, 364/1 obręb 6 Piaskowa Góra)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji Skweru im. Sybiraków zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Głównej i  Wrocławskiej oraz terenu zieleni zlokalizowanego wzdłuż ul. Głównej (dz. nr 267/3, 64/2, 365, 364/1 obręb nr 6 Piaskowa Góra). Rewitalizacja terenu obejmować będzie m.in.: - uregulowanie stosunków wodnych, - ograniczenie hałasu z ulicy, - likwidację starych nawierzchni asfaltowych i betonowych, w tym ze środkowego placu z płyt betonowych, boiska,  itp., - wykonanie utwardzonych nawierzchni ciągów pieszych, - stworzenie terenów rekreacyjnych ogólnodostępnych, - uporządkowanie terenu (w tym ograniczenie dostępu do terenów rekreacji dla psów) - uporządkowanie zieleni (w tym nowe nasadzenia, cięcia pielęgnacyjne, sanitarne, etc.), - wykonanie oświetlenia terenu, - zwiększyć powierzchnię terenów zielonych - utworzenie przestrzeni wypoczynkowej dla dzieci, młodzieży i osób starszych, matek z małymi dziećmi poprzez m.in.: powiększenie  powierzchni biologicznie czynnej, stworzenie placu zabaw i siłowni terenowej, montażu elementów małej architektury, m.in. ławek, stołów szachowych itp., koszy na śmieci, stojaków dla rowerów, etc. - utworzenie miejsc parkingowych od ul. Tysiąclecia i od ul. Norwida, - utworzenie przejścia dla pieszych wraz z drogą rowerową pomiędzy częściami parku znajdującymi się po obu stronach ul. Głównej. Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 -  Oś Priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym Adaptacja Do Zmian Klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy. Etap I - wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej: 1. opracowanie koncepcji projektowej - 2 egz. 2. wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich koniecznych branż (zawierającego rozwiązania szczegółowe, na podstawie których będzie możliwe wykonanie robót budowlanych) - 6 egz. 3. wykonanie kosztorysu inwestorskiego - 2 egz., 4. wykonanie przedmiaru robót -  3 egz., 5. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., wraz z formą elektroniczną - płyta CD. 6. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Etap II - prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach zadania będącego przedmiotem niniejszej Umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1.Opracowanie projektów budowlanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. 2. Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z: 2.1. Prawem Budowlanym, 2.2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami), 2.3. uzgodnieniami, warunkami przyłączeniowymi, decyzjami, i innymi materiałami, niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, 2.4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) zgodnie z którymi przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: a) przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, tj. odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych; b) tabele przedmiaru robót powinny zawierać pozycje przedmiarowe odpowiadające robotom podstawowym, ulegającym odbiorowi. W tabelach przedmiaru robót nie należy uwzględniać robót tymczasowych - robót, które są projektowane i wykonywane jako potrzebne do wykonania robót podstawowych, ale nie są  przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych, z wyłączeniem przypadków, gdy istnieją uzasadnione podstawy do ich odrębnego rozliczenia. Dodatkowo w każdej pozycji przedmiaru należy podać numer specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającej wymagania dla danej pozycji przedmiaru, w tym opis robót tymczasowych, nie ulegających odbiorowi; c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny zawierać wyszczególnienie i opis robót podstawowych ulegających odbiorowi wraz z opisem przynależnych do nich prac towarzyszących i robót tymczasowych; d) w przypadku gdy opracowana dokumentacja będzie wskazywać na konkretne produkty, materiały z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeń konkretyzujących producenta, Wykonawca poda parametry kluczowe dopuszczające zastosowanie produktów lub materiałów równoważnych. Wskazane parametry kluczowe będą wskazywały także standard i jakość materiałów i urządzeń. 3.Terminowe wykonanie prac objętych Umową. 4.Uzyskanie pisemnej akceptacji projektu budowlanego przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 5.Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania. 6.Uzgadnianie rozwiązań w zakresie zieleni z Ogrodnikiem Miejskim. 7. Wszystkie dokumenty Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w podanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf i *dwg, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach *pdf, *ath i *xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną oraz pomiędzy poszczególnymi opracowaniami. 8. Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postepowaniu wadium nie obowiązuje

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/dokumentacjaskwer.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach