Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na: kompleksowym remoncie, termomodernizacji i przebudowie budynku zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Jana Matejki 5 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem przyległego terenu na potrzeby Centrum Sterowania Ruchem oraz siedzibę Straży Miejskiej na dz. nr ewid. 755/8 obr. 27 Śródmieście.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na: kompleksowym remoncie, termomodernizacji i przebudowie budynku zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Jana Matejki 5 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem przyległego terenu na potrzeby Centrum Sterowania Ruchem oraz siedzibę Straży Miejskiej na dz. nr ewid. 755/8 obr. 27 Śródmieście.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na: kompleksowym remoncie, termomodernizacji i przebudowie budynku zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Jana Matejki 5 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem przyległego terenu na potrzeby Centrum Sterowania Ruchem oraz siedzibę Straży Miejskiej na dz. nr ewid. 755/8 obr. 27 Śródmieście. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery etapy. Etap I obejmuje wykonanie: a) projektów budowlanych wielobranżowych (zawierającego rozwiązania szczegółowe, na podstawie, których będzie możliwe wykonanie robót budowlanych) - 5 egz., b) audytu energetycznego- 2 egz., c) przygotowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 2 egz. Etap II obejmuje uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, Etap III obejmuje wykonanie: a) projektów aranżacji wnętrz - po 3 egz., b) kosztorysów inwestorskich, w tym w podziale na: - kosztorysy inwestorskie dla zakresu obejmującego działania termomodernizacyjne - 2 egz., - kosztorysy inwestorskie dla pozostałego zakresu - 2 egz., c) przedmiarów robót, w tym w podziale na: - przedmiary dla zakresu obejmującego działania termomodernizacyjne - 3 egz., - przedmiary dla pozostałego zakresu - 3 egz., d) zbiorczego zestawienia kosztów - 3 egz., e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., f) forma elektroniczna, płyta CD - 1 szt., Etap IV - prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach zadania będącego przedmiotem niniejszej Umowy. W ramach działania przewiduje się między innymi: - kompleksowy remont budynku z dopuszczeniem przebudowy (elewacja, dach, pomieszczenia, instalacje, etc.), - kompleksowy remont i utwardzenie nawierzchni nieruchomości, - renowację ogrodzenia na granicy dz. 755/8 z dz. 755/7, 459, 461 i dz. 755/5 i 755/3 z dz. 459, a także wykonanie ogrodzenia pozostałych granic (w miarę możliwości i konieczności), - renowację stolarki z jej częściową wymianą, - dostosowanie pomieszczeń do odpowiednich funkcji, - wyposażenie terenu w elementy małej architektury, - dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, - wymianę i wykonanie instalacji (wod-kan, c.o., klimatyzacja, monitoring, teletechniczne, elektryczne w tym niskoprądowe, p.poż.) - wyposażenie obiektu (meble, sprzęty, urządzenia, komputery, etc.), - wykonanie sali operatorów, - termomodernizację budynku, - wykonanie kotłowni, - wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej (w tym oświetlenie terenu, przeniesienie centrum monitoringu z budynku przy ul. Matejki 1, etc.) - renowację detali architektonicznych. Obiekt wpisany dnia 10.06.1994 r. do rejestru zabytków pod nr A/4647/1404/Wł, zlokalizowany na terenie historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Stare Miasto - wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 08.12.1977 r. pod numerem 712/683/Wł. Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest: 1.Stosować rozwiązania przyjazne środowisku w tym np. panele solarne, ogniwa fotowoltaiczne. 2.Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczególnych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, mapy do celów projektowych, badania geotechniczne, odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, decyzje konserwatorskie, decyzje na lokalizację zjazdów z dróg publicznych, inwentaryzacje budowlane i urbanistyczne, operaty ochrony środowiska, operaty geologiczne, operaty górnicze, inwentaryzacje zieleni, badania gruntowe, wypisy z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów, warunki przyłączenia mediów, promesy gestorów sieci, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Uzyskać uzgodnienia, materiały i decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, za wyjątkiem wskazanych w obowiązkach Zamawiającego. 4.Uzyskać we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, warunki przyłączeniowe niezbędnych mediów i na tej podstawie zaprojektować przyłącza mediów. 5.Współpracować z Zamawiającym na etapie uzyskiwania zgody właścicieli działek, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich, polegająca na przygotowaniu odpowiednich wniosków zawierających niezbędne dane na temat planowanej inwestycji. 6.Wszystkie dokumenty Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w podanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie pdf i dwg, część kosztowa,tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach pdf, ath i xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną oraz pomiędzy poszczególnymi opracowaniami. 7.Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8.Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. 9.Wykonanie prac projektowych zgodnie z: a) Ustawą Prawo Budowlane, b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) , zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania powinny zostać wykonane z wyraźnie zaznaczonymi granicami nieruchomości, na której budowany jest budynek będący przedmiotem przedsięwzięcia, przyłączami technicznymi oraz obiektami i urządzeniami związanymi z budynkiem. 10.Terminowe wykonanie prac objętych Umową. 11.Pełnienie nadzoru autorskiego. 12.Uzgadnianie rozwiązań projektowych z konserwatorem zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 1 000,00 zł najpóźniej do 29.10.2015 r. do godz. 10.00. Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych Centrum Sterowania Ruchem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres obowiązywania gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/csr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach