Przetargi.pl
Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi powiatowej nr 1175P w m. Nowa Wieś Ujska

Powiatowy Zarząd Dróg w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Walki Młodych 78
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 349-08-84 , fax. 0-67 349-08-81
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile
    ul. Walki Młodych 78 78
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 349-08-84, fax. 0-67 349-08-81
    REGON: 30057954500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi powiatowej nr 1175P w m. Nowa Wieś Ujska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem:Wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi powiatowej nr 1175P w m. Nowa Wieś Ujska. 2. Planuje się wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni drogi powiatowej nr 1175P w m. Nowa Wieś Ujska, gmina Ujście, na powierzchni ogółem 8 000 m2. 3. Przy wykonywaniu robót należy zachować następującą kolejność prac: -mechaniczne czyszczenie nawierzchni, - wykonanie pierwszej warstwy utrwalenia z użyciem grysu o frakcji 8-12, - wykonanie drugiej warstwy utrwalenia z użyciem grysu o frakcji 5-8. Roboty należy wykonać zgodnie z technologią robót stosowanych w budownictwie drogowym, określoną w normach branżowych. 4. Podwójne powierzchniowe utrwalenie należy wykonywać przy zastosowaniu następujących materiałów:- lepiszcze bitumiczne - emulsja asfaltowa modyfikowana K1 - 70 MP, - grys bazaltowy - frakcje 5-8, 8-12, - grys bazaltowy - jako jedyny możliwy do użycia w technologii drogowej, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8,0 dm3/m2, - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 7. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywanych robót. 8. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 9. Wykonawca na terenie prowadzenia robót jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego: - w czasie wykonywania robót na drodze publicznej, Wykonawca ustawi i będzie obsługiwał wymagane znaki drogowe i elementy zabezpieczenia ruchu, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo ruchu pojazdów i pieszych, - podczas zastosowania ruchu wahadłowego, Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę osób z chorągiewkami lub tymczasową sygnalizację świetlną do kierowania ruchem. 10. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców. 11. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. Do faktury VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót zaakceptowany przez Zamawiającego, - zapłata faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem robót, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach