Przetargi.pl
Wykonanie parkingów przy budynku Komendy Miejskiej Policji ul. Wyszyńskiego w Gorzowie Wlkp.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie parkingów przy budynku Komendy Miejskiej Policji ul. Wyszyńskiego w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce realizacji zadania: teren przy budynku Komendy Miejskiej Policji ul. Wyszyńskiego w Gorzowie Wlkp. 2. Zakres zamówienia: - wykonanie robót ziemnych - wykonania i odbioru opaski z polbruku, - wykonanie parkingów i wjazdów z kostki betonowej polbruk - montaż bramy - 1 szt. - powierzchnia parkingu - 1.292,00 m2 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Szczegółowa specyfikacja techniczna zał. nr 9 do SIWZ, pomocniczy Przedmiar Robót- zał. nr10 do SIWZ oraz Rysunki - zał. nr 11 i 12 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy (licząc od daty końcowego odbioru robót) 5.Wykonawca odpowiada za wszelkie wady wynikające z realizacji zamówienia. 6. Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 7. Płatność na podstawie faktur częściowych w II etapach, pierwsza płatność po wykonaniu 50% zakresu robót, druga płatność po dokonaniu odbioru końcowego. 8. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 9. Projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ zawiera szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia, odbiorów, płatności oraz warunków gwarancji. 10. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej 11.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej. - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 95 738 14 20; fax 95 738 14 55). 12. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach