Przetargi.pl
świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dowozie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dzienna stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi: -9,75 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT; -7,80 zł. dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT ; -13,96 zł osobom poniżej 18 roku życia w dniach świątecznych, ustawowo wolnych od pracy oraz w dniu 1 czerwca (Dzień Dziecka) + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100 % dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT. Przy przygotowaniu suchego prowiantu na czas konwoju trwającego powyżej 6 godzin wysokość powyższych norm wzrasta o 50%. Całodzienna stawka obejmuje (100% kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1)25% - śniadanie, 2)50 % - obiad, 3)25% - kolacja; Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7.00 - 19.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1)śniadania w godz. 7.00 - 8.00; 2)obiady w godz. 12.00 - 14.00; 3)kolacje w godz. 18.00 - 19.00; Policjanci pełniący służbę w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych i Policyjnych Izb Dziecka pół godziny przed porami żywienia będą telefonicznie informować o ilości niezbędnych posiłków. Posiłki winny być dostarczone w naczyniach jednorazowych posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. Dowożone posiłki muszą być urozmaicone, o odpowiedniej wartości energetycznej nie mniej niż; 1)3.200 kalorii dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, 2)2.600 kalorii dla osób dorosłych i zawierać co najmniej jeden posiłek gorący oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. Posiłki dla zatrzymanych objęte są 8% VAT. W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty odpowiednie oświadczenie o tym, że Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT. Wykonawca musi prowadzić wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie dziennej stawki żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca kalendarzowego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia podzielono na 14 części: CZĘŚĆ I KMP Gorzów Wlkp. -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. -Policyjna Izba Dziecka ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. CZĘŚĆ II KP Kostrzyn . -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Jana Pawła II 64 Kostrzyn n/O CZĘŚĆ III KMP Zielona Góra -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Partyzantów 40, Zielona Góra, -Policyjna Izba Dziecka ul. Partyzantów 40, Zielona Góra, CZĘŚĆ IV KPP Międzyrzecz -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Świerczewskiego 42 Międzyrzecz, CZĘŚĆ V KPP Słubice -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Kazimierza Wielkiego 1 Słubice, CZĘŚĆ VI KPP Wschowa -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Kazimierza Wielkiego 12 Wschowa, CZĘŚĆ VII KPP Krosno Odrzańskie -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Różana 1 Gubin, CZĘŚĆ VIII KPP Świebodzin -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Zielona 2, Świebodzin, CZĘŚĆ IX KPP Żary -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Legionistów 3 Żary, CZĘŚĆ X KP Lubsko -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wojska Polskiego 3 Lubsko, CZĘŚĆ XI KPP Nowa Sól -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Piłsudskiego 26 Nowa Sól, CZĘŚĆ XII KPP Sulęcin -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Szpitalna 4 Sulęcin, CZĘŚĆ XIII KPP Żagań -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Nowogródzka 1 Żagań CZĘŚC XIV KPP Strzelce Kraj. -Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Brzozowa 1 Strzelce Kraj. Umowy będą obowiązywać na każdą część oddzielnie od dnia 21.11.2011r. do 20.11.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach