Przetargi.pl
WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA

Urząd Miejski Szprotowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3760772
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Szprotowa
    Rynek 45 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3760772
    REGON: 00052677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NIEZAPLANOWANYCH PRAC REMONTOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII W RAMACH ZLECENIA STAŁEGO W BUDYNKACH STANOWIĄCYCH MIENIE GMINY SZPROTAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa. Specyfiką ww robót jest realizowanie zleceń w różnych czasookresach, a zatem mogą wystąpić kilkumiesięczne przerwy w robotach, bądź konieczność wykonania kilku napraw jednocześnie w krótkim terminie. Rozliczanie typowych prac przez Zamawiającego następować będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o obowiązujące normy, stawkę pracy sprzętu i ceny zakupu materiałów wg minimalnych cen SEKOCENBUD-u dla woj. lubuskiego aktualnych na dzień wykonywania typowego zakresu robót oraz w oparciu o składniki podane w ofercie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót elektrycznych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - Naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej wlz w przypadku wystąpienia awarii, - Wymiana głównego zabezpieczenia w razie awarii, - Sprawdzenie sprawności instalacji, usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, -Dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej wymaganych przy prowadzeniu książki obiektu budowlanego, - instalowanie automatów korytarzowych, ograniczników poboru mocy w uzasadnionych przypadkach, - naprawa pomp, hydroforów itp w zakresie instalacji elektrycznej. -naprawa lub częściowa wymiana instalacji odgromowej, - dokonywanie napraw i usuwanie awarii oświetlenia ulicznego będącego mieniem gminy Szprotawa z wyłączeniem bieżącej konserwacji (wymiana żarówek, bezpieczników) wykonywanej przez zakład energetyczny ENEA. Część II Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót instalacyjnych wod-kan i c.o. w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: - wymiana rur wodno-kanalizacyjnych w przypadkach awaryjnych, - roboty naprawczo - konserwacyjne hydroforów, pomp itp. - wymiana armatury, urządzeń sanitarnych, - odwodnienie budynków, m. innymi drenaż, - prace naprawcze szamb przydomowych, wykonanie przelewów, studzienek kanalizacyjnych, - udrażnianie instalacji kanalizacyjnej, - wymiana, montaż grzejników, zbiorników wyrównawczych, - usuwanie usterek, wykonanie drobnych napraw, itp. Część III Zamówienia Wykonywanie nieprzewidzianych prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii w ramach zlecenia stałego w zakresie robót budowlanych w budynkach stanowiących mienie gminy Szprotawa tj: -naprawa stolarki okiennej i drzwiowej -usuwanie nieszczelności pokryć dachowych -drobne prace murarskie i tynkarskie -prace konserwacyjne przewodów kominowych -naprawa obróbek blacharskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Są dyspozycyjni umożliwiając szybkie i skuteczne usunięcie awarii tj; a posiadają łączność telefoniczną umożliwiającą stały kontakt z inwestorem (wskazać tel. kom. w formularzu ofertowym), b dysponują sprawnym środkiem transportu umożliwiającym szybki dowóz ludzi i sprzętu do miejsca awarii - wymagany czas reakcji w przypadku zleceń pilnych (awarii) w ciągu 1 godz. od zgłoszenia awarii, c znają teren gminy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560 3. W celu potwierdzenia warunku uczestnictwa w postępowaniu, że Oferent posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy przedłożyć: a) dla część I zamówienia : zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe i spełnienie wymagań kwalifikacyjnych do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie kontrolno - pomiarowym dla instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej (oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa -aktualne ,opłacone składki). b) dla część II zamówienia : zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej uprawniające do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie wytwarzania konstrukcyjnych elementów sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych (oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa -aktualne ,opłacone składki). c) dla część III zamówienia : zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do wykonywania funkcji kierownika budowy i robót, uprawniające do kierowania ,nadzorowania i kontrolowania budowy i robót zakresie wytwarzania konstrukcyjnych elementów budowlanych o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych (oraz dokumenty potwierdzające przynależność do izby inżynierów budownictwa -aktualne ,opłacone składki). 4. Zaakceptowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach