Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości i utrzymania zieleni oraz udrożnienia kanalizacji deszczowej i czyszczenie wpustów drogowych na obszarze Gminy Sulechów w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych i dostarczanie odpadów na wysypisko, 2) bieżące utrzymanie czystości na chodnikach, tj. zamiatanie, zbieranie odpadów i ich dostarczenie na wysypisko itp., 3) mechaniczne lub ręczne zamiatanie jezdni ulic gminnych i dostarczenie zebranych odpadów na wysypisko, 4) utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych oraz dostarczenie odpadów na wysypisko, 5) mycie przystanków autobusowych, 6) porządkowanie stawów i fontanny, 7) porządkowanie posesji i podwórek gminnych oraz innych terenów Zamawiającego według jego wskazań, 8) utrzymanie czystości na drogach i placach na terenach wiejskich, według wskazań Zamawiającego, 9) usuwanie śliskości chodników podlegających sprzątaniu, 10) wywóz odpadów komunalnych z terenów publicznych wraz z zapewnieniem właściwych pojemników na odpady, 11) koszenie trawników z załadunkiem skoszonej trawy i dostarczenie trawy na wysypisko, 12) wygrabianie liści z załadunkiem i dostarczanie ich na wysypisko, 13) porządkowanie i bieżące utrzymanie czystości alejek w parkach, 14) przycinanie żywopłotów wraz z załadunkiem odpadów i dostarczeniem ich na wysypisko, 15) koszenie trawy kosiarką rotacyjną bez zbierania skoszonej trawy, 16) wykaszanie poboczy dróg gminnych, 17) urządzanie rabat i gazonów (nasadzenia jednoroczne), 18) pielęgnacja rabat, gazonów i skalniaków wraz z usunięciem nasadzeń jednorocznych przed zimą oraz nawożenie nasadzeń na rabatach w gazonach i skalniakach, 19) podlewanie rabat, gazonów i skalników, 20) urządzenie nowych rabat, skalniaków (nasadzanie wieloletnie) według wskazań Zamawiającego, 21) urządzanie terenów zielonych według wskazań Zamawiającego, 22) sadzenie drzew, 23) ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika, 24) ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika, 25) odmładzanie starszych drzew oraz przycinanie konarów, gałęzi i formowanie koron, 26) ogławianie drzew o średnicy powyżej 40 cm na terenie zabudowanym w bezpośredniej bliskości budynków i obiektów, 27) ogławianie drzew o średnicy powyżej 40 cm na pozostałych terenach, 28) frezowanie pni na terenach gminnych, 29) przynajmniej dwukrotne w ciągu roku czyszczenie wpustów ulicznych z przykanalikami, 30) w razie rozbicia obudowy lub kraty wpustu - wymiana uszkodzonego elementu, 31) w razie kradzieży kraty wpustu, natychmiastowe uzupełnienie braku po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres usług zamieszczony jest w kosztorysach ofertowych (załącznik nr 1a) i opisie przedmiotu zamówienia - rozdział III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oferta musi obejmować całość zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować min. 15 pracownikami w tym min. 3 osobami z uprawnieniami pilarz-drwal, min. 1 osobą z uprawnieniami na obsługę i konserwację podnośnika samochodowego, min. 2 osobami z uprawnieniami do pracy na wysokości powyżej 3 metrów. 7.3. Potencjał techniczny: a) Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: zamiatarka uliczna- min. 1 sztuka, samochód ciężarowy do 3 ton, kosiarka rotacyjna min. 1 sztuka, kosiarka samobieżna z koszem min. 2 sztuki, nożyce do żywopłotu, podnośnik koszowy o wysięgu co najmniej 16 metrów, piła spalinowa min 2 sztuki, frezarka do pni min. 1 sztuka, ciągnik z przyczepą min. 1 sztuka, samochód do czyszczenia kanalizacji np. typu Wuko. b) Wykonawca powinien posiadać bazę sprzętowo-transportowo socjalną w odległości nie większej niż 25 km od Sulechowa. 7.4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem co najmniej jednej usługi, udokumentowanej np. referencjami, w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem w jednym zamówieniu następujących usług: - koszenie trawników o pow. min. 100 tys. m2 - czyszczenie mechaniczne wpustów drogowych w ilości min. 500 szt. - wycinka i ogławianie drzew w łącznej ilości min. 300 szt. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą: 1. Wypełniony druk oferty załącznik nr 1. 2. Kosztorysy ofertowe na załączniku nr 1a. 3. Dane Wykonawcy załącznik nr 2. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -zał. nr 3. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 6.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 4. W wykazie tym należy wypisać minimum narzędzia i urządzenia opisane w pkt 7.2. 6.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5. W wykazie tym należy wypisać minimum narzędzia i urządzenia opisane w pkt. 7.3. 6.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6.2., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okre-sie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz doku-menty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie na załączniku nr 6. W wykazie tym należy wypisać minimum doświadczenie opisane w pkt. III ppkt. 1.4 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi związane z odbiorem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Iłowa
Dodano: 2016-04-15 - Czyszczenie 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-02-23 - Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-01-14 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-12-29 - Przeglądy i czyszczenia 25 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-12-10 - Usługi polegające na: czyszczeniu i serwisie urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych na terenach administrowanych przez JW 5701 w garnizonach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna, oraz serwisie i czyszczeniu myjni pojazdów firmy Awas zlokalizowanych JW 5700 w Międzyrzeczu oraz JW 3949 w Skwierzynie wraz z odbiorem, transportem i unieszkodliwieniem odpadów powstałych w wyniku realizacji tej usługi oraz odbiorze, transporcie do miejsca dalszego gospodarowania odpadów wytworzonych przez 45 WOG i jednostki przez niego administrowane
Dodano: 2015-12-09 - Odbiór, załadunek, transport do miejsca dalszego gospodarowania i zagospodarowanie odpadów (poprzez odzysk lub utylizację na składowisku odpadów niebezpiecznych) z terenu Jednostki Wojskowej 4408 w Sulechowie
Dodano: 2015-10-26 - Przedsięwzięcie związane z rekultywacją środowiska po wydołowanych zbiornikach MPS na terenie JW 4408 Sulechów
Dodano: 2015-10-13 - Utrzymanie czystości na terenie Gminy Sulechów w roku 2015.
Dodano: 2015-01-19 - Przeglądy i czyszczenia 22 separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2015-01-16