Przetargi.pl
Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1205P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 242 w kierunku miejscowości Liszkowo oraz remont drogi powiatowej nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1205P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 242 w kierunku miejscowości Liszkowo oraz remont drogi powiatowej nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1205P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 242 w kierunku miejscowości Liszkowo oraz remoncie drogi powiatowej nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający rozdziela przedmiot zamówienia na dwie części: I część zamówienia - Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1205P od skrzyżowania z droga wojewódzką nr 242 w kierunku miejscowości Liszkowo Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1205P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 242 w kierunku miejscowości Liszkowo na długości 800 mb, na powierzchni 4 400 m2. Zakres prac obejmuje: - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 4 cm, -skropienie nawierzchni asfaltem, -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości odpowiednio 3 cm. II część zamówienia - Remont drogi powiatowej nr 1209P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1209P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 182 do m. Mirosław Ujski, na długości 170 mb, na powierzchni 1 020 m2. Zakres prac obejmuje: - frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 4 cm, -regeneracja nawierzchni bitumicznej przy użyciu geosiatki, -skropienie nawierzchni asfaltem, -wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości 4 cm. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w dokumentacją. 5. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 6. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. 7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 9. Wykonawca winien dysponować kierownikiem robót, który odpowiadał będzie za wykonanie robót. 10. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Warunki zapłaty: 1) I część zamówienia: - Wykonawca wystawi dwie faktury VAT/rachunki za części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego. Do faktur VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót. Wykonawca do każdej wystawionej faktury/rachunku dołączy oświadczenie o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności przysługujących podwykonawcom, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem umowy lub oświadczenie o tym, że do wykonania robót stanowiących przedmiot umowy nie zatrudnił podwykonawców, - wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 60 % ceny oferty, - zapłata ostatniej faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem końcowym całości robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego), - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi. 2) II część zamówienia: - Wykonawca wystawi dwie faktury VAT/rachunki za części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego. Do faktur VAT musi być dołączony protokół odbioru wykonanych robót. Wykonawca do każdej wystawionej faktury/rachunku dołączy oświadczenie o uiszczeniu wszelkich wymaganych wierzytelności przysługujących podwykonawcom, powstałych w związku z realizacją robót będących przedmiotem umowy lub oświadczenie o tym, że do wykonania robót stanowiących przedmiot umowy nie zatrudnił podwykonawców, - wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 60 % ceny oferty, - zapłata ostatniej faktury uwarunkowana będzie bezusterkowym odbiorem końcowym całości robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego), - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi. 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy 12.1 Harmonogram powinien zawierać rzeczowo - finansowy postęp robót. Przy sporządzaniu harmonogramu należy wziąć pod uwagę warunki zapłaty określone w pkt. 3.11. SIWZ. 12.2 Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed zawarciem umowy. W związku z tym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram przed zawarciem umowy w celu zatwierdzenia. 12.3 Z harmonogramu powinna jednoznacznie wynikać wartość faktur. 12.4 Harmonogram rzeczowo - finansowy będzie stanowił załącznik do umowy, stąd winien zostać sporządzony w trzech egzemplarzach. 13 W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ, dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 14 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach