Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1182P w m. Rudna, nr 1164P w m. Kotuń, nr 1205P w m. Dębno, nr 1200P w m. Dźwierszno Małe, nr 1038P w m. Łobżenica (ul. Złotowska)

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1182P w m. Rudna, nr 1164P w m. Kotuń, nr 1205P w m. Dębno, nr 1200P w m. Dźwierszno Małe, nr 1038P w m. Łobżenica (ul. Złotowska)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1182P w m. Rudna, nr 1164P w m. Kotuń, nr 1205P w m. Dębno, nr 1200P w m. Dźwierszno Małe, nr 1038P w m. Łobżenica (ul. Złotowska). 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Droga powiatowa nr 1182P w m. Rudna (gmina Wysoka). Wykonanie nowej nawierzchni na długości 180 mb. Prace dotyczące odcinka w km 0+000 do 0+180: 1) mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni do głębokości 40 cm, na powierzchni 180 m2; 2) wykonanie warstwy odcinającej po zagęszczeniu o gr. 15 cm, na powierzchni 180 m2, w miejscu poszerzenia jezdni; 3) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o grubości 15 cm - warstwa dolna oraz z kruszywa naturalnego łamanego o grubości 8 cm - warstwa górna, na powierzchni 180 m2; 4) mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową, na zimno; zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 180 m2; 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości 75 kg/m2 (3 cm), w miejscu poszerzenia jezdni, na powierzchni 180 m2; 6) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na zimno; zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 936 m2; 7) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości 100 kg/m2 (4 cm), na powierzchni 936 m2; 8) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na zimno; zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 936 m2; 9) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 3 cm, na powierzchni 936 m2. 2.2. Droga powiatowa nr 1164P w m. Kotuń (gmina Szydłowo). Remont dotyczy wykonania nowej nawierzchni drogi na długości 200 mb. Zakres prac obejmuje: 1) mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm, na powierzchni 150 m2; 2) mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu jezdni do głębokości 40 cm; 3) wykonanie warstwy odcinającej z piasku o gr. 15 cm, na powierzchni 150 m2; 4) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o grubości 15 cm - warstwa dolna oraz z kruszywa naturalnego łamanego o grubości 8 cm warstwa górna, na powierzchni 150 m2; 5) mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową, na zimno; zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 150 m2; 6) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości 75 kg/m2 (3 cm) w km 0+000 do 0+200, w miejscu poszerzenia jezdni, na powierzchni 150 m2; 7) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na zimno; zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 1 100 m2; 8) wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym; 9) regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki o szerokości 3,2 m, na powierzchni 1 100 m2; 10) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na zimno; zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 1 100 m2; 11) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszczeniu 3 cm, na powierzchni 1 100 m2. 2.3. Droga powiatowa nr 1205P w m. Dębno (gmina Łobżenica). Remont dotyczy wykonania nakładki bitumicznej na długości 200 m: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 50 m2 (10mb x 5 m); 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, w ilości 0,5 kg/m2, na powierzchni 1 000 m2; 3) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm, na powierzchni 1 000 m2. 2.4. Droga powiatowa nr 1200P w m. Dźwierszno Małe (gmina Łobżenica). Remont dotyczy wykonania nakładki bitumicznej na długości 400 mb. Zakres prac obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 104 m2 (20mb x 5,2 m); 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, w ilości 0,5 kg/m2, na powierzchni 2 080 m2; 3) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm, na powierzchni 2 080 m2. 2.5. Droga powiatowa nr 1038P w m. Łobżenica (ul. Złotowska, gmina Łobżenica). Remont dotyczy wykonania nakładki bitumicznej na długości 78mb. Zakres prac obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 546 m2 (78mb x 7 m); 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, w ilości 0,5 kg/m2, na powierzchni 546 m2; 3) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm, na powierzchni 546 m2. Ogólny zakres robót remontowych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych obejmuje odcinki dróg o łącznej długości 1,058 km i powierzchni 5 662 m2. 3. Zamawiający wyznaczy poprzez oznakowanie poziome (znakami umownymi) odcinki dróg objęte remontem. Oznakowanie to zostanie wykonane przed przekazaniem placu budowy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ. 5. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ (w tym na podstawie Załącznika nr 8 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty (m.in. koszt opracowania projektu organizacji ruchu, itp.), jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. 8. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 10. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. 11. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 12. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty, koszty badań obciążą Wykonawcę. 13. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 6 do SIWZ. 14. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi za wykonanie robót na każdym odcinku określonym w pkt 3.2. SIWZ osobną fakturę VAT, w wysokości zgodnej z harmonogramem rzeczowo - finansowym, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - wystawienie i zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami. 15. Harmonogram rzeczowo - finansowy 15.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy, winien sporządzić projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniający zapisy pkt 3.14. SIWZ, który określać będzie szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu (odcinka) robót. 15.2. Projekt harmonogramu będzie przed zawarciem umowy zatwierdzony przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uzasadnionych uwag do przedłożonego projektu, Wykonawca winien sporządzić nowy projekt harmonogramu, który będzie uwzględniał zmiany wniesione przez Zamawiającego. 15.3. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach