Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1182P w m. Mościska, nr 1182P w m. Grabówno, nr 1197P na odcinku Czajcze - Kijaszkowo

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2014-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1182P w m. Mościska, nr 1182P w m. Grabówno, nr 1197P na odcinku Czajcze - Kijaszkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1182P w m. Mościska, nr 1182P w m. Grabówno, nr 1197P na odcinku Czajcze - Kijaszkowo. 2. Zakres prac obejmuje: 3.2.1. Droga powiatowa nr 1182P w m. Mościska (gmina Wysoka). Zakres remontu obejmuje poszerzenie jezdni do parametru szerokości 5,0 m, na długości 170 mb, oraz wykonanie nowej nawierzchni na długości 500 mb. Prace dotyczące odcinka w km 0+000 do 0+170: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 2 cm; 2) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników na głębokości 45 cm; 3) wykonanie warstwy odcinającej grubości 15 cm, na powierzchni 170 m2; 4) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm - warstwa dolna i z kruszywa łamanego o grubości 8 cm - warstwa górna, na powierzchni 170 m2; 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości 175 kg/m2, w miejscu poszerzenia jezdni; 6) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 850 m2; 7) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 150 kg/m2; 8) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją na zimno podbudowy; 9) regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki z tworzywa sztucznego na powierzchni 850 m2, o następujących parametrach: - geosiatka z włókien szklanych powlekanych polimeroasfaltem 50 x 50; - wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i w szerz minimum 55 kN/m; - wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż i w szerz do 3%; 10) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 850 m2; 11) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm; 12) uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym o gr. 7 cm, na powierzchni 340 m2. Prace dotyczące odcinka w km 0+170 do 0+500: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm; 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 2 070 m2; 3) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym w ilości 75 kg/m2, na powierzchni 2 070 m2; 4) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - o grubości po zagęszczeniu 3 cm, na powierzchni 2 070 m2; 5) uzupełnienie poboczy destruktem bitumicznym o gr. 7 cm, na powierzchni 660 m2. 2.2. Droga powiatowa nr 1182P w m. Grabówno (gmina Miasteczko Krajeńskie). Remont dotyczy wykonania nowej nawierzchni na jednym pasie ruchu o długości 250 mb. Zakres prac obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm; 2) wykonanie koryta w miejscu występowania ubytków nawierzchni, w gruncie o głębokości 45 cm; 3) wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 15 cm; 4) wykonanie podbudowy z kruszywa - warstwa dolna o grubości 15 cm, warstwa górna o grubości 8 cm; 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 175 kg/m2, w miejscu występowania ubytku; 6) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, na powierzchni 625 m2; 7) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową z wbudowaniem mechanicznym, warstwa wyrównawcza w ilości 50 kg/m2; 8) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych w ilości 2 szt.; 9) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno, zużycie emulsji 0,5 kg/m2, na powierzchni 625 m2; 10) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o grubości po zagęszczeniu 3 cm, na powierzchni 625 m2. 2.3. Droga powiatowa nr 1197P na odcinku Czajcze - Kijaszkowo, o długości 1 250 m: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm; 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 6 375 m2; 3) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 125 kg/m2; 4) regeneracja nawierzchni bitumicznych przy użyciu geosiatki na powierzchni 6 375 m2, o następujących parametrach: - geosiatka z włókien szklanych powlekanych polimeroasfaltem 50 x 50; - wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i w szerz minimum 55 kN/m; - wydłużenie przy zerwaniu wzdłuż i w szerz do 3%; 5) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 6 375 m2; 6) wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm; 7) uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym o gr. 8 cm, na powierzchni 1 875 m2 (0,75 m/mb). Ogólny zakres robót remontowych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych obejmuje odcinki dróg o łącznej długości 2,0 km i powierzchni 9 920 m2. 3. Zamawiający wyznaczy poprzez oznakowanie poziome (znakami umownymi) odcinki dróg objęte remontem. Oznakowanie to zostanie wykonane przed przekazaniem placu budowy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ. 5. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ (w tym na podstawie Załącznika nr 8 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty, jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. 8. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 10. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. 11. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 12. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty, koszty badań obciążą Wykonawcę. 13. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 6 do SIWZ. 14. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi za wykonanie robót na każdym odcinku określonym w pkt 3.2. SIWZ osobną fakturę VAT, w wysokości zgodnej z harmonogramem rzeczowo - finansowym, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - wystawienie i zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami. 15. Harmonogram rzeczowo - finansowy 15.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy, winien sporządzić projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniający zapisy pkt 3.14. SIWZ, który określać będzie szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu (odcinka) robót. 15.2. Projekt harmonogramu będzie przed zawarciem umowy zatwierdzony przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uzasadnionych uwag do przedłożonego projektu, Wykonawca winien sporządzić nowy projekt harmonogramu, który będzie uwzględniał zmiany wniesione przez Zamawiającego. 15.3. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt harmonogramu stanowić będzie załącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach