Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1175P, 1177P, 1182P oraz remontów dróg powiatowych nr 1205P, 1184P, 1186P

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych nr 1175P, 1177P, 1182P oraz remontów dróg powiatowych nr 1205P, 1184P, 1186P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładek bitumicznych na drogach powiatowych: nr 1175P w m. Chrustowo (gmina Ujście), nr 1177P w m. Zelgniewo (gmina Kaczory), nr 1182P Rudna - Grabówno (gmina Miasteczko Krajeńskie) oraz remontów dróg powiatowych nr 1205P na odcinku Łobżenica - Liszkowo (gmina Łobżenica), nr 1184P na odcinku Wysoka Mała - Wysoka (gmina Wysoka), nr 1186P w m. Jeziorki Kosztowskie (gmina Wysoka). 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1175P przy skrzyżowaniu z drogą krajową nr 11 w miejscowości Chrustowo. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni na długości 160 mb, w tym: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm; 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 864 m2; 3) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 125 kg/m2; 4) umocnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym na powierzchni 238 m2. 2.2. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1177P w miejscowości Zelgniewo. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni jezdni na długości 300 mb, w tym: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 38 m2 (5mb x 3,8 m = 19 m2 x 2 = 38 m2); 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, w ilości 0,5 kg/m2, na powierzchni 1 140 m2; 3) wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej w ilości 150 kg/m2 (6 cm) w km 0+830 do 1+130; 4) umocnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym na szerokości 1 m, na powierzchni 300 m2. 2.3. Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1182P Rudna - Grabówno. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni drogi na długości 100 mb, w tym: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 60 m2; 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, w ilości 0,5 kg/m2, na powierzchni 510 m2; 3) wykonanie warstwy wyrównawczo - wiążącej w ilości 150 kg/m2 z mieszanki mineralno - asfaltowej z wbudowaniem mechanicznym. 2.4. Remont drogi powiatowej nr 1205P na odcinku Łobżenica - Liszkowo. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni na długości 400 mb, w tym: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 55 m2; 2) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na powierzchni 2 200 m2, w ilości 100 kg/m2; 3) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych na powierzchni 2 200 m2, o grubości 3 cm; 4) umocnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym na powierzchni 600 m2 (szerokość pobocza 0,75 m). 2.5. Remont drogi powiatowej nr 1184P na odcinku Wysoka Mała - Wysoka. Remont dotyczy wykonania nowej nawierzchni drogi na długości 1 561,05 mb i łącznej powierzchni 8 406,72 m2. Zakres prac obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 536,67 m2; 2) rozebranie i ponowne ułożenie krawężników betonowych 12x25 na długości 5 mb w km 0+163; 3) rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grub. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na powierzchni 5 m2; 4) regulację wysokościową wpustów deszczowych w ilości 7 szt.; 5) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej mechaniczne o grubości do 4 cm na powierzchni 536,67 m2, w km 0+000 do 0+080,97; 6) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej w ilości 125 kg/m2 na powierzchni 7 870,05 m2, w km 0+080,97 do 1+561,05; 7) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 3 cm, na powierzchni 7 870,05 m2, w km 0+080,97 do 1+561,05; 8) umocnienie poboczy kruszywem naturalnym łamanym na szer. 1 m i powierzchni 3 902,83 m2; 9) oczyszczenie rowów odwadniających z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu na długości 783,32 mb; 10) wykonanie przepustu rurowego pod zjazdem gruntowym o długości 4 m w km 0+763. 2.6. Remont drogi powiatowej nr 1186P w miejscowości Jeziorki Kosztowskie. Zakres prac obejmuje wykonanie nowej nawierzchni na długości 400 mb, w tym: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm, na powierzchni 40 m2; 2) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową na powierzchni 2 000 m2; 3) wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej w ilości 125 kg/m2. Ogólny zakres robót remontowych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych obejmuje odcinki dróg o łącznej długości 2 921,05 mb i powierzchni 15 120,72m2. 3. Zamawiający wyznaczy poprzez oznakowanie poziome (znakami umownymi) odcinki dróg objęte remontem. Oznakowanie to zostanie wykonane przed przekazaniem placu budowy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ. 5. W związku z tym, że cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową, Wykonawca winien obliczyć ją na podstawie SIWZ (w tym na podstawie Załącznika nr 8 do SIWZ) uwzględniając wszystkie koszty (m.in. koszt opracowania projektu organizacji ruchu, itp.), jakie jest w stanie przewidzieć, że poniesie w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował realizację robót i odpowiadał za ich wykonanie. 8. Wykonawca nie może udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres krótszy niż 12 miesięcy. 9. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. 10. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu publicznego. 11. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 12. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty, koszty badań obciążą Wykonawcę. 13. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 6 do SIWZ. 14. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi za wykonanie robót na każdym odcinku określonym w pkt 3.2. SIWZ osobną fakturę VAT, w wysokości zgodnej z harmonogramem rzeczowo - finansowym, - termin zapłaty faktury - do 21 dni od dnia doręczenia faktury Płatnikowi, - wystawienie i zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami. 15. Harmonogram rzeczowo - finansowy 15.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy, winien sporządzić projekt harmonogramu rzeczowo - finansowego, uwzględniający zapisy pkt 3.14. SIWZ, który określać będzie szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu (odcinka) robót. 15.2. Projekt harmonogramu będzie przed zawarciem umowy zatwierdzony przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uzasadnionych uwag do przedłożonego projektu, Wykonawca winien sporządzić nowy projekt harmonogramu, który będzie uwzględniał zmiany wniesione przez Zamawiającego. 15.3. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowić będzie załącznik do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach