Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji hallu, korytarzy oraz pomieszczeń w budynku I piętra Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji hallu, korytarzy oraz pomieszczeń w budynku I piętra Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac przewidzianych w niniejszym postępowaniu obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych: 1.1. Pomieszczeń nr 101,102,103,106,107 i 108 o łącznej powierzchni 148,00 m2, polegających m.in. na: -wymianie warstw podłogowych -cyklinowaniu i lakierowaniu parkietów, -podniesieniu nadproży w drzwiach z wymianą stolarki drzwiowej, -robotach malarskich i tynkarskich, -montażu urządzeń klimatyzacyjnych w pom. biurowych nr 101,102,103,106,107 i 108 ( urządzenia zakupione w I etapie robót budowlanych). -robotach instalacyjnych: wod.-kan., c.o., -robotach elektrycznych ( min. na wykonaniu wypustów pod sprzęt i wymianie osprzętu elektrycznego). 1.2. Pomieszczeń nr 119, 120, 121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,134,135A, 135,136,137,139A,139,140,141,142A,142 , korytarzy i hallu o łącznej powierzchni 433,66 m2 polegających min. na: -wymianie warstw podłogowych w pom. biurowych i na korytarzach, -podniesieniu nadproży w drzwiach z wymianą stolarki drzwiowej -robotach malarskich i tynkarskich, -rozbiórce i montażu ścian działowych -montażu sufitów podwieszanych, -robotach instalacyjnych: c.o., -robotach elektrycznych ( min. na wykonaniu nowej instalacji elektrycznej, zasilania komputerów, sieci logicznej i RTV wraz z osprzętem i lampami), -demontażu klimatyzatora w pom. nr 122 i przeniesieniu go do pom. nr 124
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w kwocie: 14723.00 (słownie: czternaście tysięcy siedemset dwadzieścia trzy złote)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał porównywalne roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia tj. wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się robotami budowlanymi zakończonymi przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: 1. Kierownikiem Robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 1.1. Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności. 1.2. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 2. Kierownikiem Robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 2.1 Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności. 2.2. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Kierownikiem Robót w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i Elektroenergetycznych - jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 3.1. Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności. 3.2. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Uwaga: Pod pojęciem (praktyki zawodowej) Zamawiający rozumie okres czasu liczony od daty uzyskania uprawnień zawodowych do daty wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania. Uwaga: Pod pojęciem (pełnienia funkcji) Zamawiający rozumie wykonanie lub wykonywanie (obecnie) danej funkcji. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy). 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: Posiadają ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być aktualna na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać w.w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy. 2) Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2a do SIWZ (zał. 2a dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 i 2b do SIWZ (zał. 2b dotyczy wyłącznie podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): 1. Ustanowią Pełnomocnika (lidera) do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X. pkt A ppkt. 1 lit. b) musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp) - składa wyłącznie lider. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X. pkt. A ppkt. 1 lit. c) (art. 22 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) zobowiązany jest złożyć każdy z członków konsorcjum, w tym lider. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w rozdziale X. pkt A ppkt 1 lit. c) 2 i 7 muszą być złożone przez każdego członka konsorcjum. a dokumenty wymienione w pozostałych punktach tj. 1 lit. b); 3,4,5 i 6 muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale X. pkt A ppkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania warunków będzie się odbywać metodą: (spełnia- nie spełnia). Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) wg załącznika nr 2 do SIWZ w przypadku Wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia publicznego. b) wg załącznika nr 2a do SIWZ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp) - jeśli dotyczy. c) wg załącznika 2b do SIWZ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 22 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - jeśli dotyczy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Dla osób wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ., które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach