Przetargi.pl
Wykonanie karosacji nadwozia pożarniczego typu GCBA (gaśniczy, ciężki, beczka, autopompa) na podwoziu Jelcz 004 dla OSP w Osiecznicy

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835017 , fax. 068 3835122
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1 1
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835017, fax. 068 3835122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie karosacji nadwozia pożarniczego typu GCBA (gaśniczy, ciężki, beczka, autopompa) na podwoziu Jelcz 004 dla OSP w Osiecznicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie karosacji nadwozia na podwoziu samochodu Jelcz 004, gdzie podwozie należy do OSP w Osiecznicy W zakres prac do wykonania wchodzi: I. KABINA ZESPOLONA II. WYKOŃCZENIE KABINY ZESPOLONEJ III. ZABUDOWA NADWOZIA - ZABUDOWA POŻARNICZA IV. ZBIORNIK WODY V. AUTOPOMPA VI. INSTALACJA WODNA - PIANOWA VII. DZIAŁKO WODNE VIII. INSTALACJA ELEKTRYCZNA IX. LAKIEROWANIE X. PRACE UZUPEŁNIAJĄCE PRZY PODWOZIU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), e)złożą ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia powyższych warunków Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych i podpisanych oświadczeń załączonych do SIWZ, a także oryginalnych lub poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów - zaświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić podane załączniki: 8.1.1. Formularz oferty - załącznik nr 1, 8.1.2. Szczegółowe parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia, podpisane i zaakceptowane przez Wykonawcę - załącznik nr 2, 8.1.3. Wykaz wykonanych czynności o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zlecenie odpowiadające swoim rodzajem (karosacja samochodów pożarniczych) i wartością przekraczającą 100 000 PLN, stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, iż usługi te zostały zrealizowane należycie - załącznik nr 3 + referencje 8.1.4. Podstawowe informacje o Wykonawcy - załącznik nr 4 8.1.5. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacją projektu umowy - załącznik nr 5 8.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 i 24 ustawy Pzp, należy przedłożyć następujące dokumenty i wypełnić załączniki: 8.2.1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.2.2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 6 8.2.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 7 8.2.4. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.2.6. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie to: 8.3.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.2 podpunktach 1, 2, 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 8.3.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.3.1.2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8.3.1.3. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.3.3. Dokumenty o których mowa w punktach 8.3.1 podpunkt 1, 2, 3 i w punkcie 8.3.2, należy przedłożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. UWAGA! Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone imienną pieczątką i podpisem Wykonawcy. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. Jeśli Wykonawca nie dołączy wymaganych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SIWZ, lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w rozdziale VIII, to z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy zajdą się przesłanki zawarte w art. 89 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach